اراک؛

پیشرفت دانشگاه ها با برپایی کرسی های آزاد اندیشی

استاندار مرکزی در ستاد هماهنگی دانشگاه های استان گفت : ارتقای سطح علمی دانشجویان با برپایی کرسی های آزاد اندیشی میسر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمود زمانی افزود: دانشگاه محل طرح اندیشه ها مختلف است و باید به نظرها و اندیشه های دانشجویان احترام گذاشت.
 وی با اشاره به اینکه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی باعث پیشرفت  فکری و علمی دانشجویان می شود، افزود: در دانشگاه ها باید فضای مثبتی ایجاد شود که دانشجویان صحبت های خود را انجام دهند، اما نباید در مباحثه های خود به توهین و اهانت دامن بزنند.
استاندار ادامه داد: باید در زمینه هایی که استان نیازمند است پژوهش انجام شود و پایان نامه های دانشجویان با هدف رشد استان در مباحث فرهنگی، اقتصادی ، مذهبی و .. استفاده شود.
فتح آبادی مدیرکل امور اجتماعی استاندار هم با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی در بین افراد تحصیل کرده بسیار پایین است از دانشجویان خواست برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی مسولان را یاری کنند.
وی کنترل آسیب های اجتماعی به کمک دانشجویان ،  محورقرار گرفتن پایان نامه های دانشجویان با موضوعات اجتماعی و  تبیین جایگاه کنکور در استان را از طرح های پیشنهادی در این ستاد دانست.
انتهای پیام / ف 
برچسب ها: اراک ، زمانی قمی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.