معترف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جعفر والی روی تخت بیمارستان هم لبخند می‌زد

والی انسان بسیار خوشرو و مهربانی بود و حتی در روزهای پایانی عمر روی تخت بیمارستان لبخند می‌زد.

والی روی تخت بیمارستان هم لبخند می‌زد
مریم معترف بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری‌اش با مرحوم جعفر والی اظهار داشت:  من در فیلم «تا غروب» به کارگردانی جعفر والی بازی کردم. وی در منصب کارگردانی بسیار آرام و خوشرو بود و با همکاران تعامل خوبی داشت. هرچند او در بازیگری هم بی نظیر بود.

معترف ادامه داد: جعفر والی انسان شریف و مردمی بود و حتی در لحظات پایانی عمرش نیز بر روی تخت بیمارستان خنده بر روی لبانش بود. متاسفانه هنرمند بزرگ و متواضعی را در تئاتر از دست دادیم. هرچند متاسفانه  امسال بزرگان دیگری را  چون  داوود رشیدی و عباس کیاررستمی نیز از دست دادیم.

وی تصریح کرد: جعفر والی به دنبال اجرای نمایشی هم بود که متاسفانه بیماری نگذاشت، این کار را انجام دهد و از این به بعد جای خالی‌اش در تئاتر حس می‌شود؛ چراکه فارغ از هنرش انسان شریف و مهربانی بود.

گفتنی است؛ جعفر والی  هنرمند پیشکسوت که از ۱۸ آذر ماه به دلیل بیماری، در بیمارستانی بستری و بعد به بیمارستان «تهران کلینیک» منتقل شد، حوالی ساعت ۱۰ صبح ۲۷ آذر ماه در بیمارستان درگذشت.

این هنرمند که متولد ۱۳۱۲ در تهران بود، به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود.

جعفر والی که با همراهی ایرج راد و هرمز هدایت درصدد اجرای نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» در جشنواره تئاتر فجر بود، پیش‌تر نمایش‌های «آی باکلاه آی بی‌کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل» را اجرا کرده است.

او در سال‌های اخیر با بازی در دو نمایش «اتاق شماره شش» نوشته خسرو حکیم رابط بر اساس اثری از چخوف و «ویتسک؛ یک داستان ناتمام» نوشته بوشنر هر دو به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر روی صحنه رفت.
 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار