در جلسه غیرعلنی شورای شهر مطرح شد؛

ترافیک شهر تهران مردم را آزار می‌دهد/اعضای هئیت عامل تاکسیرانی انتخاب شدند

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سیصد و سیزدهمین جلسه غیر علنی شورا در خصوص مسائل و مشکلات شهری مطرح شد چرا که ترافیک شهر تهران مردم را آزار می دهد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه سیصد و سیزدهمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: این جلسه با حضور 25 عضو شورا آغاز شد و بیشترین بحث ها و تذکرات در خصوص مسئل و مشکلات شهر تهران بود.

وی به فرونشست زمین در میدان محمدیه اشاره کرد و افزود: اعضا در خصوص این موضوع و ترافیکی که مردم شهر تهران را آزار می‌دهد، تذکراتی مطرح کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حسابرسی های شرکت و سازمان ها انجام شده و به مناطق پرداخته ایم‌، تصریح کرد: امروز گزارش حسابرسی مناطق 2، 5 و 18 بررسی شد که اعضا در خصوص بندهای آن نظرات خود را ارایه و شهرداران نیز توضیحاتی در خصوص این گزارش ها مطرح کردند.

قناعتی اضافه کرد: گزارش حسابرسی 3 منطقه باقی مانده که به زودی آنها را نیز بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بحث انتخاب 3 عضو اصلی برای هئیت عامل تاکسیرانی در سیصد و سیزدهمین جلسه شورا مطرح شد، گفت: مازیار حسینی و ناصر امانی با 13 رأی و مظفر با 17 رأی به عنوان اعضای هئیت عامل تاکسیرانی انتخاب شدند.

قناعتی افزود: پیمان سنندجی با 17 رأی به عنوان عضو علی‌البدل این هئیت عامل انتخاب شد.

وی به درگذشت پدر حسین رضازاده اشاره کرد و گفت: اعضای به این عضو شورای ادای احترام کردند و همچنین به تندگویان در خصوص سالگرد خاکسپاری پدر شهیدشان تسلیت گفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار