زنجان؛

اهمیت وحدت بین حوزه و دانشگاه

امام جمعه زنجان بر اهمیت وحدت بین حوزه و دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در خطبه های نمازجمعه با تأکید بر اهمیت وحدت بین حوزه و دانشگاه افزود: تاثیرگذاری این دو مرکز علمی در پیش بردن علم و اخلاق و ایمان لزوم توجه به همسویی آن‌ها را چند برابر کرده است.

حجت الاسلام و المسلیمن خاتمی در ادامه امریکا،رژیم صهیونیستی و عربستان را سه ضلع دامن زننده به اختلافات در بین جهان اسلام اعلام کرد و گفت: این مهم ناشی از دشمنی آن‌ها با اسلام است.

وی به هفته وحدت اشاره و تاکید کرد: اتحاد بین مسلمانان امری مهم و در عین حال ضروری است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

خاتمی خاطرنشان کرد:بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نباید به دشمن اجازه سوءاستفاده از اختلافات بین برادران دینی داده شود، چرا که از این دشمنی چیزی عاید مسلمین نمی‌شود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به آزاد سازی حلب عنوان کرد:حلب به عنوان یکی از شهرهای بزرگ سوریه توسط رزمندگان اسلام آزاد شده است که تحقق آن گام مهمی در راستای شکست برنامه‌های دشمن محسوب می‌شود.

وی همچنین به رزمایش مهم برگزار شده در چندروزه گذشته توسط نیروهای مسلح اشاره و اظهار کرد: این رزمایش دارای پیام‌هایی برای کشورهای منطقه و دشمنان بوده است که همراهی با دوستان و ایستادگی در مقابل دشمنان یکی از این پیام‌ها بوده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نمازجمعه ، خطبه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.