اصفهان؛

کشف 24 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از کامیون کشنده ولوو مقدار 24 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولو که از جنوب کشور به سمت شهریار درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کشنده مقدار 24 تن برنج قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد که در پی برآورد کارشناسان ارزش این محموله یک میلیارد و 200 میلیون ریال بیان شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شده خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور می‌زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می‌کند.

همچنین حمید امیرخانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا مطلع شدند فردی اقدام به توزیع مواد مخدر در شهرستان شهرضا می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اختفای وی اعزام و در بازرسی از آنجا مقدار 48 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

امیرخانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.