زاهدان

رفع تصرف 15 هکتاری اراضی ملی در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زاهدان، 15 هکتار از اراضی ملی تصرف شده در حاشیه زاهدان، از چنگ زمین‌خواران رفع تصرف و به منابع ملی بازگشت.

رفع تصرف 15 هکتاری اراضی ملی در زاهدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، علی  عارف‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  با توجه به تصرف گسترده اراضی ملی در حاشیه شهر زاهدان و ساخت و سازهای غیرمجاز توسط افراد سود جو در این منطقه، در اجرای دستور مرجع قضایی رفع تصرف این اراضی با همکاری شهرداری در دستور کار پلیس قرار گرفت. اظهار داشت: با توجه به تصرف گسترده اراضی ملی در حاشیه شهر زاهدان و ساخت و سازهای غیرمجاز توسط افراد سود جو در این منطقه، در اجرای دستور مرجع قضایی رفع تصرف این اراضی با همکاری شهرداری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: با همکاری شهرداری زاهدان، نزدیک به 15 هکتار از اراضی ملی حاشیه شهر زاهدان، رفع تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در آنها تخریب و به اراضی ملی بازگشت.

عارف‌نژاد با اشاره به اینکه در این ماموریت تعدادی از عاملان تصرف غیرمجاز توسط پلیس دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌ها به ویژه دستگاه‌های قضایی در مقابله با زمین خواران و متجاوزان به حقوق بیت المال، بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار