اصفهان؛

تاکسیرانان کاشانی میلاد رسول خوبی‌ها را جشنواره مهرورزی می‌گیرند

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کاشان، از برگزاری دومین جشنواره مهرورزی تاکسیرانان این شهرستان در آستانه میلاد رسول خوبی‌ها و صادق آل محمد(ص) خبر داد.

مهدي نادعلي، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این جشنواره به‌مناسبت گرامیداشت ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و ایجاد ساعاتی شاد و مفرح برای خانواده‌ بزرگ تاکسیرانی کاشان ساعت 19 پنج‌شنبه شب 25 آذرماه در سالن ورزشی دانشگاه پردیس خواهران (دانشکده آیت الله یثربی یثربی) واقع در بلو ار ملاصدرا(کمربندی) کاشان با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هفته حمل و نقل (26آذر روز ملی حمل و نقل ایران) افزود: برگزاری این جشنواره یکی از هفت برنامه اجرایی سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کاشان به مناسبت هفته حمل و نقل با شعار شکوه خدمت صادقانه است.

به‌گفته‌وی، برنامه‌های رونمایی از مرحله اول سامانه هوشمند سرویس مدارس، رونمایی از پرو‌ژه نوسازي ناوگان تاکسيراني، رژه بزرگ تاکسیرانان و حضور در میعادگاه نمازجمعه، دیدار با خانواده معظم شهدای تاکسیرانی، دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان، رو نمایی از طرح تاکسیمتر و پروژه کارت شهروندی

عناوین 6 طرح اجرایی تاکسیرانی کاشان از روز سه‌شنبه 23 آذر تا پایان روز جمعه 26 آذرماه است.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کاشان،برپایی نمایشگاه دستاوردها و برنامه‌های این سازمان در یکسال گذشته را از جمله برنامه‌های فرهنگی و عمومی تاکسیرانی برشمرد و گفت: برگزاري مسابقه عکاسي شهروندان با تاکسيرانان، غبارروبي گلزار شهدا،برگزاری تور دوچرخه سواري تاکسیرانان از گلزار شهدا تا مشهد اردهال با شعار تاکسیرانان سفیران فرهنگی شهر و برگزاری مراسم ادعیه و زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌ها است.

نادعلی، رونمایی چهار خودرو تمام اتوماتیک ریو 1600 در مصلای نمازجمعه کاشان را یادآورشد و گفت: استفاده از تاکسي‌برد در تاکسي ها يکي ديگر از طرح هاي تاکسيراني کاشان است که در اين طرح با توجه به ضوابط و قوانين تبليغات روي تاکسي ها انجام مي شود.

وی، در پایان با اشاره به سرویس‌دهی 1286تاکسي فعال در سطح شهر کاشان و فعالیت 10 شرکت حمل و نقل در این شهرستان اظهارداشت: 646تاکسي از اين تعدادگردشي و 183تاکسي بيسيم، 22 تاکسي پايانه مسافربري، 15تاکسي فرودگاه، 430 تاکسي خطي است.

به‌گفته‌وی، روزهای هفته حمل و نقل از روز سه‌شنبه 23 آذر تا جمعه 26 آذرماه به‌ترتیب با عناوین تاکسیرانی، خدمت و سرویس مدارس، تاکسیرانی،نوسازی و سلامت اجتماعی، تاکسیرانی، اخلاق مداری و الگوپذیری، تاکسیرانی، ولایت و انتظار، تاکسیرانی، ایثار و تکریم، تاکسیرانی، بیعت و اقتصاد مقاومتی، تاکسیرانی، خلاقیت و پیشرفت نامگذاری شده‌است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.