داداشی در تذکر شفاهی؛

پمپ بنزین‌های استان گیلان توسط سازمان خصوصی سازی به یک چهارم قیمت فروخته شده است

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: پمپ بنزین‌های استان گیلان توسط سازمان خصوصی سازی به یک چهارم قیمت فروخته شده است که لازم است در این زمینه پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  ولی الله داداشی در نشست علنی امروز (سه شنبه 23 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، با استناد به اصل 88 قانون اساسی و ماده 209 آیین‌نامه داخلی در تذکر شفاهی عنوان کرد: 3 ماه پیش به وزیر کشاورزی در خصوص تله‌های صیادی آستارا و شمال ایران تذکر دادم که توجهی به آن نشده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم پیشرفت اسکله بندری استان آستارا و تکمیل پروژه راه آهن این استان تذکر می دهم.

این نماینده خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: پمپ بنزین‌های استان گیلان توسط سازمان خصوصی سازی به یک چهارم قیمت فروخته شده است که لازم است در این زمینه پاسخگو باشند.

داداشی خطاب به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد هیأت رئیسه توجه به جنبه نظارتی مجلس ندارد و تنها به قانونگذاری می پردازد، در حال حاضر کشور با ترافیک قانونگذاری مواجه است.

وی گفت: بنده در خصوص عدم پرداخت جرائم صادراتی که سال‌ها پرداخت نشده است به هیأت رئیسه سوالی ارسال کردم که مورد قبول واقع نشد، بنده حق نظارتی دارم و نباید این حق از سوی هیأت رئیسه ضایع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار