به دنبال استعفای خطیبی و جایگزینی کاظمی؛

فرهاد کاظمی ناجی ماشین سازان تبریزی می شود؟

باتوجه به استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و حضور فرهاد کاظمی در این تیم، باید دید این سرمربی چه نتیجه ایی را در ادامه لیگ برتر کسب می کند.

 فرهاد کاظمی ناجی ماشین سازان تبریزی می شود؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با استعفای رسول خطیبی در واپسین روزهای فصل پاییز و ناتوانی این سرمربی در کسب نتایج مناسب با سبزپوشان تبریزی و حضور در قعر جدول لیگ شانزدهم، مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی پس از مذاکره با فرهاد کاظمی وی را به عنوان سکاندار هدایت ماشین سازی تبریز برگزیدند تا با اعتماد به این سرمربی  ادامه لیگ را با هدایت وی سپری کنند.

*عملکرد ماشین سازی در لیگ شانزدهم 

تیم تازه لیگ برتری ماشین سازی تبریز پس از پشت سرگذاشتن حریفانش در لیگ یک جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد و ابتدای فصل نقل وانتقالات با جذب بازیکنان خوب و ستاره داخلی و خارجی این امید را به تبریزی ها می داد که شاید ماشین سازی در صدر لیگ شانزدهم و جزو بالا نشینان باشد اما در ابتدای فصل توفیقی بدست نیاورد و نتوانست به جایگاه واقعی خود دست یابد. ماشین سازان در دست انداز لیگ شانزدهم حسابی گرفتار شدند و مسئولان نیز به سرمربی خود فرصت دادند اما نتایج ضعیف باعث شد تا رسول خطیبی با استعفای خود دست مسئولان را برای حضور گزینه دیگری باز گذاشت گرچه دو هفته دیگر تا نیم فصل باقی مانده است اما شاید با هدایت کاظمی ماشین سازی متحول شده را در نیم فصل  دوم لیگ شانزدهم ببینیم.

*دستاورد رسول خطیبی در هدایت ماشین سازی 

رسول خطیبی در  ماشین سازی نتوانست موفقیتی حاصل کند و تیم پس از گذراندن 13 هفته تنها هفته اول برابر فولاد خوزستان پیروز شد  و این تیم 3  تساوی و 9 باخت را برابر حریفان متحمل شد و با به ثمر رسیدن 8 گل ضعیف ترین خط حمله و با دریافت 21 گل بدترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داد. 

*فرهاد ناجی ماشین سازی می شود؟

سرانجام پس از کش وقوسهای فراوان و با استعفای خطیبی مسئولان ماشین سازی با فرهاد کاظمی به توافق رسیدند . به نظرمی رسد کاظمی سخت ترین مسئولیت دوران مربی گری خود  را پذیرفته است چرا که از سویی بایددر دو بازی باقی مانده  لیگ شانزدهم در نیم فصل اول نتیجه بگیرد  و در ادامه لیگ تیم را از انتهای جدول به سمت بالای جدول سوق داده و نتایج قابل قبولی را کسب کند که گرچه سخت بوده اما غیر ممکن نیست واز سویی دیگر باید جوابگوی هواداران تبریزی ماشین سازی باشد. 

جابجایی سرمربی شوک به تیم!

در لیگ فوتبال کشورمان باب شده زمانی تیم در چند بازی متوالی نتایج قابل قبولا کسب نمی کند مسئولان به فکرتعویض مربی می افتند و با تغییر سرمربی به اصطلاح شوک وارد می کنند. گرچه در تیم ماشین سازی عملا استعفای سرمربی باعث تغییر وی  شد اما حمایت تا چه زمانی از سوی مسئولان معقول و به لحاظ فوتبالی اصولی به نظر می رسد. ؟
ضیایی : مربی تنها عامل سقوط یا صعود تیم نیست / کاظمی از ظرفیت بالای بازیکنان به درستی استفاده کند. 

امیر داداش ضیایی در گفتگو باخبرنگار ما در باره حضور فرهاد کاظمی در ماشین سازی تبریز  گفت : تنها مربی عامل موفقیت یا شکست تیم نیست . چراکه عوامل دیگری در موفقیت تیم می توانند دخیل باشند. که می توان به مسائل مدیریتی و وجود ساختار و برنامه ریزی اشاره کرد. 

وی ادامه داد: کاظمی از مربیان شناخته شده فوتبال ماست که توانسته  است در عرصه های مربی گری کارنامه قابل قبولی بدست آورد و امیدواریم هواداران را با ماشین سازی آشتی دهد. 
ضیایی اضافه کرد: باتوجه به وجود بازیکنان مستعد در ماشین سازی کاظمی با  نهادینه کردن خود باوری در بین بازیکنان و  استفاده از ظرفیتشان می تواند تیم را در ادامه فصل تا میانه های جدول بالا ببرد.

پیشکسوت ماشین سازی در رابطه با شوک با تغییر سرمربی عنوان کرد: تغییر سرمربی می تواند عامل ترقی تیمی باشد اما برنامه و ساختار برای ترقی و پیشرفت تیمی لازم است. 
وی یادآور شد : امیدوارم که کاظمی با نتایج خوب برای ماشین بار دیگر هوادران بی شمار تبریزی را با ماشین سازی آشتی دهد.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.