کاظمی: ماشين سازى توان آسيایی شدن دارد/ روزهاى خوشى را براى سبزها رقم مى زنيم

سرمربى جديد تيم فوتبال ماشين سازى گفت: ماشين سازى با اين بازيکنان و ترکيب فنى،توان آسيايی شدن دارد و بايد در راستاى احياى دوباره اين تيم تلاش کنيم.

ماشين سازى توان آسيايي شدن دارد/روزهاى خوشى را براى سبزها رقم مى زنيمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ فرهاد کاظمى در جلسه معارفه خود خطاب به بازيکنان اين تيم افزود: هر تيمى آرزوى داشتن تک تک شما را دارد ؛ با اين حال اين شما هستيد که بايد قدر و ارزش خود را بدانيد و براى موفقيت هاى جديد در ادامه ليگ به ميدان برويد. 
وى در بخش ديگرى از سخنان خود ماشين سازى را تيمى بزرگ ، ريشه دار و محبوب در کشور دانست و خاطرنشان کرد: ماشين سازى را با توجه به شناختى که از قابليت هاى بالاى اين تيم دارم انتخاب کرده ام و دست در دست شما بازيکنان و حمايت هاى هيأت مديره و هواداران روزهاى خوبى را براى اين تيم رقم خواهيم زد. 
کاظمى در عين حال با اشاره به حرمت و جايگاه هواداران ماشين سازى در فوتبال تبريز و کشور تصريح کرد: بى هيچ ترديدى هواداران ماشين سازان از جمله فهيم ترين و با شخصيت ترين هواداران فوتبال کشور به شمار مى روند که فوتبال را به خوبى مى فهمند و ما بايد از اين به بعد پاسخ شايسته اى به حمايت هاى آنان بدهيم. 
سرمربى تيم فوتبال ماشين سازى شهردارى تبريز همچنين اولويت اول و اصلى خود در رأس کادر فنى ماشين سازى را رعايت جدى نظم و انضباط و احترام به بزرگ تر ها و پيشکسوتان تيم اعلام و خاطرنشان کرد: اهميت و حساسيت ويژه اى به نظم و انضباط گروهى و درون تيمى دارم و همه بايد تلاش کنيم اين نظم و انضباط رعايت شود. 
کاظمى در خاتمه از عزم بالاى خود براى موفقيت ماشين سازان در ادامه ليگ و ديدارهاى آينده خبر داد و افزود: اين هدف با توجه به توان بالاى بازيکنان دور از دسترس نخواهد بود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار