اهواز؛

ضرورت چاره اندیشی برای معضل کانال‌های روباز

فرماندار شهرستان بندرماهشهر بر ضرورت چاره اندیشی مسئولان برای رسیدگی معضل کانال های روباز تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،منصور قمردر، فرماندار شهرستان بندرماهشهرجلسه شورای سلامت این شهرستان با اشاره به معضل جدی و خطرآفرین کانال‌های روباز در این شهرستان، گفت: ضرورت دارد هرچه سریع‌تر برای این مورد علاوه بر طرح‌های بلند مدت با ارائه راه‌کارهایی کوتاه‌مدت چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: چند مورد مرگ کودکان در اثر غرق‌شدگی در کانال روباز به هیچ‌ عنوان پذیرفته نیست و با توجه به اختصاص بودجه‌ای قابل توجه به موضوع بهبود وضعیت فاضلاب، این مورد باید با همکاری دستگاه‌های مربوطه به طور اساسی رفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با اعلام خبر تشکیل کمیته تخصصی رسیدگی به معضل کانال‌های روباز شهرستان، گفت: اتفاقات اخیر در این زمینه هشداری برای مسؤولان شهرستان بود که ضرورت دارد هرچه سریع‌تر برای این مورد چاره‌اندیشی شود.

قمر اضافه کرد: تعامل و همکاری اعضای شورای سلامت برای بهبود و توسعه وضعیت سلامت شهرستان ضروری است و باید با یک نگاه عام به مسائل با ارائه راه‌کارهای اساسی از آسیب‌های جامعه در حوزه سلامت، پیشگیری شود.

وی در ادامه به اقدامات اعضای شورای سلامت در زمینه مبارزه با دخانیات در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با ارائه گزارشی از سوی دبیرخانه شورای سلامت اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای داشتن عملکردی بهتر مقرر شده است کمیته‌ای با عنوان کمیته مبارزه با دخانیات تشکیل شود و با بازدید‌های میدانی که خواهیم داشت، روند اجرای دستورالعمل‌ها در این حوزه پیگیری و بررسی شوند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان از اختصاص 150 میلیون تومان به ساخت پایگاه 115  شهر چمران خبر داد و گفت: برای ساخت این پایگاه زمینی در نظر گرفته شده است که با اختصاص 150 میلیون تومان از سوی شهرداری و شورای شهر چمران به زودی ساخت آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.