اهواز؛

طرح ضربتی و گسترده پاکسازی معابر شهری در منطقه سه اهواز

شهرداری منطقه سه اهواز از پاکسازی و جمع آوری نخاله و رفت و روب معابر و خیابانهای کوی زویه و جعادله در روز گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گلستانی مدیر این منطقه با اشاره به تأکید و دستور شهردار اهواز بر ضرورت پاکسازی شهر و رفع آثار نامطلوب و آلودگی های بصری در حاشیه های مناطق شهری گفت : به منظور ارتقاء سلامت شهری و افزایش سلامت و رفاه شهروندان در رفع آلودگی های محیطی ، به همت معاونت خدمات شهری در روزهای تعطیل و پایانی هفته محلات سطح حوزه این شهرداری بویژه محلات حاشیه و بافت های محروم در دستور کاری قرار گرفته است .

وی در همین راستا ادامه داد :پاکسازی مواد جامد شهری ،نخاله های ساختمانی رها شده ، رفت و روب ، لجن کشی از کانال و مسیر فاضلاب ،امحاء آگهی ها و پوسترهای تبلیغاتی نصب و نظافت از جمله اقداماتی است که بصورت ضربتی و ویژه توسط عوامل زحمتکش معاونت خدمات شهری منطقه در حال انجام و پیگیری است.

همچنین با توجه به فصل گرما و تجمع حیوانات و حشرات موذی در کانال ها و آبراهای سطح محلات که سلامت شهروندان را تهدید کند ،نیروهای خدمات شهری اقدام به پاکسازی کانال های روباز نموده است .

گلستانی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه بهداشت شهروندی و آسایش و رفاه حال آنها مهمترین هدف حوزه خدماتی ،مدیریت شهری است ،امیدواریم با اینگونه اقدامات مستمر که از وظایف اولیه شهرداری است موجبات رضایت نسبی شهروندان را در برخورداری از شهری پاکیزه فراهم آوریم .

در هفته های اخیر تا کنون محلاتی از جمله کوی فرهنگیان ، زویه ، خیابان جعادله و کوی علی آباد و زرگان ...بطور کلی پاکسازی شده اند .

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.