احمدی در همایش معاونین سیاسی استانداری‌ها:

مسائل پيشروى كشور باید موشكافانه بررسی شود

معاون سياسی وزير کشور گفت: باید مسائل پيشروى كشور مانند انتخابات امريكا بصورت موشكافانه مورد بررسی قرار گيرد.

مسائل پيشروى كشور باید موشكافانه بررسی شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که امروز یکشنبه 21 آذرماه در محل وزارت کشور برگزار شد اظهار داشت: در برابر مردم و قانون خدمت‌گذار هستیم و روحانی رئیس جمهور همه کسانی است که به او رأی داده‌اند و رأی نداده‌اند.

وی افزود: براساس قانون باید در اختیار مردم باشیم و وظیفه داریم در چارچوب تکالیف دولت گام برداریم چرا که ما پیشانی و زبان برای تبیین خدمات دولت و دفاع از عملکرد خود هستیم.

احمدی ادامه داد: در مسائل پیش روی کشور و مسائل سیاسی آمریکا و انتخابات این کشور باید مباحث را موشکافانه بررسی کرد لذا زمانی که مسائل اروپا و خاورمیانه را می‌نگریم باید به پاس وجود امنیت کشورمان شکرگزار باشیم.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمانی که وحدت ملی به عنوان هدف قرار دارد و اگر تحت لوای آن حرکت کنیم موفق خواهیم بود. عده‌ای قصد دارند نسبت به قصه برجام به طور جد چکش خود را بر طبل قبلی بکوبند لذا دولت باید با آمار و ارقام آنچه در چنته دارد ارائه دهد.

وی خاطر نشان کرد: برخی از مسائل قومی و محلی اگر رفع نشود به مسائلی تبدیل می‌شود که باید در شورای تأمین و شورای امنیت کشور مطرح شود.

احمدی افزود: متأسفانه عده‌ای از قول‌ها و وعده‌های رئیس جمهور آگاهی ندارند براین اساس از عملکرد روحانی انتقاد می‌شود البته امیدوارم این انتقاد صحیح و به جا مطرح شود.
 
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: براساس اقدامات مصوبات دولت به استان‌های کشور سفر خواهم کرد و از نزدیک با استانداران، فرمانداران و مسئولان استانی ملاقات خواهم داشت و با همکاری آنها اقدامات لازم را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار