سمنان;

اجرای طرح ملی جنگلانه در شهرستان سرخه

طرح ملی جنگلانه با هدف ترمیم و احیا رویشگاه های جنگلی و مرتعی در سرخه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ، حمید همتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه صیانت از جنگل‌ها و مراتع رانیازمندعزم همگانی دانست و گفت : منابع طبیعی نعمتی ارزشمند وبا ارزش است که زندگی بدون آن ممکن نیست و درآموزه‌های دین مبین اسلام ، تأکید فراوانی بر حفاظت و حراست از منابع طبیعی، درختان، آب‌وهوای پاک‌شده است.
وی در مورد اجرای طرح ملی جنگلانه در شهرستان سرخه، گفت: طرح ملی جنگلانه با هدف احیای رویشگاه های مرتعی همزمان با سراسر کشور و شهرستان سرخه  درروستای اروانه برگزار شد؛ که از دوست داران طبیعت دعوت شده بود تادر این طرح ملی شرکت نمایند.
همتی جلب مشارکت‌های مردمی، استفاده از دانش ظرفیت نیروهای بومی محلی را بسیار پر اهمیت و مؤثر در حفاظت از منابع طبیعی برشمرد و اظهار کرد: بهترین حفاظت کننده عرصه‌های منابع طبیعی خود مردم هستند که نقش اساسی و کلیدی در حفظ این مواهب الهی دارند.
همتی اظهار داشت :  این حرکت نمادین نشانی از حضور فعال، خودجوش و خردمندانه مردم در برنامه های محیط زیستی و پاسداشت طبیعت محسوب می شو و در این طرح تعدادی از تشکلها ، جوامع محلی،اعضای بسیج سازندگی وهمیاران طبیعت حضور داشتند.   
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار