اصفهان؛

اسامی متهمان پرونده 4.5 تن چوب قاچاق بلوط را فاش نمی کنیم

سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار گفت: فعلا اسامی متهمان اصلی پرونده بزرگ 4.5 تن چوب قاچاق بلوط را تا روشن شدن عوامل و ابعاد اصلی این پرونده نمی‌توان فاش کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود سلطانی  در جمع خبرنگاران اظهارکرد: 4.5 تن چوب قاچاق بلوط از یکی از استان‌های همجوار به‌ صورت شبانه به شهرستان برخوار انتقال‌یافته بود که عوامل انتظامی شهرستان براساس اطلاعاتی به‌ دست‌ آمده مکان موردنظر را مورد بازرسی قرار می‌دهند و محموله مورد نظر را کشف و ضبط می‌کنند.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برخوار همچنین طی سرکشی از کوره‌های تولید ذغال و فروشگاه‌های عرضه آن بیش از هزار و ۳۰۰ کیلو گرم  ذغال غیرمجاز بلوط را کشف و توقیف و با عوامل آن برخورد کردند.

سرپرست فرمانداری برخوار با بیان اینکه پرونده این محموله بزرگ قاچاق چوب‌های بلوط در دادستانی شهرستان برخوار در جریان است، تصریح کرد: فعلاً اسامی متهمان اصلی این پرونده بزرگ را تا روشن شدن عوامل و ابعاد اصلی این پرونده نمی‌توان فاش کرد.

وی همچنین گفت: در مراسمی احمدرضا مهرجو مدیر اداره آب و فاضلاب برخوار شد و از زحمات علی قیصری مدیر سابق آبفای شهرستان برخوار تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.