جنبش فتح اسامی قاتلان عرفات را اعلام می‌کند

منابع فلسطینی اعلام کردند جنبش فتح بزودی قاتلان رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین را اعلام می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه "وطن سرب،" منابع فلسطینی روزچهارشنبه اعلام کردند جنبش فتح قرار است در هفتمین کنگره خود که ماه آینده برگزار می شود، اسامی قاتلان یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین را اعلام کند.

این منابع اعلام کردند: یکی از شخصیت های نزدیک به رام الله تأکید کرده اعلام این اسامی سبب شگفتی تمامی فلسطینی ها خواهد شد و پرونده هم اکنون تکمیل شده است.

این منابع همچنین اعلام کردند پیوستن فلسطین به اینترپل در همین چارچوب انجام شده است؛ بطوری که بزودی درخواست خواهد شد تا افراد مشخصی به تشکیلات خودگردان تحویل داده شوند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که برخی منابع فلسطینی دیگر گفته اند اسامی متهمان به قتل عرافات، شامل یک شخصیت سیاسی فلسطینی است که به خارج گریخته و به تازگی تلاش دارد تا در صحنه سیاسی فلسطین حضور یابد.

در تحقیقات مستقلی که از سوی فرانسه بر روی جسد عرفات انجام شد، مشخص شد رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین از سوی اسرائیل با ماده پلوتونیم مسموم شده بود. این در حالی است که برخی از شخصیت های فلسطینی تأکید دارند وی از سوی یکی از رهبران فلسطینی نزدیک به عرفات در آن زمان مسموم شده بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار