کرمانشاه؛

نشستی با حضور معاون اول رییس جمهور در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از بررسی وضعیت پروژه های کلان استان در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛استاندار کرمانشاه افزود: در این جلسه فرصتی در اختیار مدیریت ارشد استان و نمایندگان قرار گرفت تا مشکلات کرمانشاه در ابعاد مختلف را به شکلی شفاف طرح کنند.

رازانی تصمیمات اتخاذ شده در این نشست را خوب ارزیابی کرد و گفت: دراین نشست موضوع منطقه آزاد قصرشیرین مطرح گردید و قرار شد این طرح در اولین جلسات آتی هیئت دولت جهت تصویب ارایه شود.

وی افزود: همچنین موضوع پالایشگاه آناهیتا نیز مطرح شد که در این زمینه دکتر  جهانگیری دستور دادند به منظور تسریع در عملیات اجرایی پروژه پالایشگاه آناهیتا، جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری با حضور مسوولین وزارت نفت و وزارت کار و رفاه اجتماعی تشکیل شود و تصمیمات لازم برای شتاب بخشیدن به روند اجرایی این پروژه اتخاذ شود.

رازانی پروژه عظیم سامانه گرمسیری را از دیگر موضوعات طرح شده در این نشست عنوان کرد و گفت: مدیریت ارشد استان مطالبات و پیشنهادات خود پیرامون این پروژه را صراحتاً مطرح کرد و در این زمینه مقرر شد جلسه ای در دفتر دکتر جهانگیری تشکیل و تصمیات لازم پیرامون این موضوع گرفته شود.

استاندار کرمانشاه گفت : مشکل بیکاری استان و رفع موانع اشتغال از دیگر مباحث مهمی بود که در ادامه این نشست مطرح شد و در این زمینه معاون اول رئیس جمهور از مدیریت ارشد استان خواست مجموع پیشنهاداتی را که می تواند منجر به کاهش بیکاری در استان شود، آماده کرده و ارایه دهد.

وی گفت : این نشست مهم کاری به درخواست نمایندگان استان و با هماهنگی دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور تشکیل شد و بی گمان برای توسعه استان نتایج مفیدی در پی خواهد داشت.

این نشست  روز گذشته با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاونین دکتر جهانگیری، جمعی از مدیران ارشد و نمایندگان استان در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، نشستی ، حضور ، معاون ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار