مشهد؛

تخریب ارکان و شخصیت های نظام از اهداف نفاق مدرن است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اخیرا شاهد بروز و ظهور نفاق مدرن در جامعه هستیم که هدف آن تخریب ارکان و شخصیت های نظام است.

تخریب ارکان و شخصیت های نظام از اهداف نفاق مدرن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در جمع قضات دادگاههای تجدید نظر و کیفری و نیز مسئولان ستادی و اجرایی دادگستری خراسان رضوی با اشاره به شیوه های مختلف دشمنان نظام علیه ملت ایران اسلامی افزود: ما از دشمنان جز دشمنی انتظار نداریم و امروزه شاهدیم بعضی افراد که در اثر جهل به واقعیات با اظهارات ناخواسته به ارکان نظام آسیب می رسانند و در این مسیر از همه روزنه ها و ظرفیت ها استفاده می کنند.
وی برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی را بستر ترویج اینگونه از نفاق دانست و گفت: دستگاه قضایی، شورای نگهبان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نوک پیکان این حملات قرار گرفته اند و برهمین اساس نفاق مدرن از مدتها پیش به دنبال تشویش اذهان عمومی در خصوص این ارکان و شخصیتها بوده است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ایجاد تفرقه را یکی از برنامه های دشمنان در داخل کشور دانست و افزود: هرچند سابقه تخریب نهادهای انقلابی و شخصیت های بزرگ به زمان حضرت امام (ره) برمی گردد اما آگاهی و بصیرت مردم و برخوردهای باصلابت حضرت امام (ره) و امروز مقام معظم رهبری؛ در دفاع از حقوق ملت، مانع رسیدن آسیب به این نهادها و حقوق عامه شده است که جای شکر دارد.
حجت الاسلام مظفری گفت: قوه قضائیه امروز بسیار محکم و شجاعانه در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری قرار دارد و در راستای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود به دنبال مبارزه و برخورد با مفاسد است.
وی طرح بحث حسابهای قوه قضائیه را در راستای همین توطئه دشمن برشمرد و افزود: علی رغم اینکه مسئولان امر بصورت شفاف در این خصوص توضیحات خوبی ارائه کرده اند اما مغرضان، کماکان در زمین دشمن بازی می کنند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تطمیع، تهدید و تخریب سه اصلی است که امروزه توسط دشمنان خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی علیه ارکان نظام بویژه قوه قضائیه به کار گرفته می شود.
حجت الاسلام مظفری افزود: هدف دستگاه قضایی از تأسیس اماکن و انجام پروژه های عمرانی، تسهیل دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی است و به جای آنکه برخی افراد از ارائه این خدمات خرسند و باشند، متأسفانه با طرح شبهات تفرقه افکنانه به دنبال بازداشتن دستگاه قضایی از انجام وظایف خود هستند.
وی در خصوص طرح مباحث مربوط به لغو کنسرت ها یا لغو برخی از سخنرانی ها افزود: ما با شادی مردم و برگزاری کنسرت و همچنین با برگزاری نشست های هم اندیشی و معرفت افزایی و تبیین مسائل، مخالف نیستیم بلکه ما با وقوع جرم و فساد مخالف هستیم.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: تخریب ، ارکان ، نفاق مدرن ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار