مشکلات تنفسی خوزستانی ها بعد از بارش اولین باران کاهش یافته است+اینستاپست

معصومه ابتکار در صفحه اینستاگرام خود ازکاهش قابل توجه مشکلات تنفسی خوزستانی ها بعد از بارش اولین باران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از کاهش مشکلات تنفسی مردم خوزستان در چند روز اخیر خبر داد.
ابتکار نوشت:"کاهش قابل توجه مشکلات تنفسی خوزستانی ها بعد از بارش اولین باران 
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: علاوه بر مطالعات مقدماتی روی عوامل گیاهی و امور پیشگیرانه، اقداماتی نیز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاهپور و شهرداری اهواز انجام دادند و کنترل و پایش آلاینده و منابع آلودگی نیز در دستور کار محیط زیست و سایر اعضا قرار گرفت.
حاصل همکاری ارگان ها این بود که در دو روز اول بارندگی امسال تعداد هزار و نهصد و هشت نفر به مراکز درمانی استان ثبت شد که در مقایسه سیزده هزار و صد و هفتاد نفر دو روز اولین بارندگی سال گذشته،کاهش چشمگیری دیده می شود. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سال گذشته با ارایه گزارشی از تعداد مراجعات گفت: در سال نود و دو که این پدیده روی داد بیست و سه هزار بیمار با مشکلات تنفسی به بیمارستان های سطح استان مراجعه کردند که در سال نود و سه این تعداد به شانزده هزار مراجعه رسید.
دکتر اسماعیل ایدنی در مورد آمار مراجعات سال نود و چهار بیان کرد: طی پنج روز هفده هزار و هفتاد و شش نفر آخرین آمار مراجعات تنفسی به بیمارستان های سطح استان بود."


معصومه ابتکار


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار