عکس یادگاری ابتکار با مرحومه دباغ

معصومه ابتکار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درگذشت مرضیه دباغ را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن تسلیت در پی درگذشت بانوی مجاهد،"مرضیه دباغ" عنوان کرد دباغ ، یار امام (ره) و نماینده ویژه ایشان در هیات اعزامی به اتحاد جماهیر شوروی سابق برای دیدار با گورباچف، از بنیانگذاران سپاه پاسداران، نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

ابتکار نوشت:
به سوی او بازمی گردیم .درگذشت بانوی مجاهد، نمونه استقامت و فداکاری، خانم مرضیه دباغ را به هموطنانم به خصوص جامعه بانوان کشور تسلیت می گویم. 
مرضیه دباغ، مبارز خستگی ناپذیر، عمری را سربلند زندگی کرد. او یار امام (ره) و نماینده ویژه ایشان در هیات اعزامی به اتحاد جماهیر شوروی سابق برای دیدار با گورباچف، از بنیانگذاران سپاه پاسداران، نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی بود؛ بی ادعا و پرثمر.
یادش همواره در تاریخ ایستادگی و تلاش زنان این سرزمین باقی خواهد ماند.
عکس متعلق به بیستم بهمن هزار و سیصد و هشتاد و نه است؛ با اعضای ائتلاف اسلامی زنان به دیدارش رفته بودیم. از دوران مبارزاتش گفت و تلاوت آیه ای از قرآن کریم که در اوج فشار بازجویان و هنگامی که دخترش زیر دست شکنجه گران بود، با صدای زندانی دیگری در سلول مجاور به گوشش رسید و روحش را نجات داد."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار