گرمسار؛

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی گرمسار

تاکنون 150 میلیارد ریال تسهیلات به واحد های صنعتی گرمسار پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار؛ فرماندار گرمسار گفت: همچنین بیش از 85 میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش رونق در بخش کشاورزی و دامپروری به کشاورزان و دامداران این شهرستان پرداخت شد.

داریوش طاهری افزود: بیش از 250 متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند و با برنامه ریزی های منسجم و تخصیص اعتبارات تا پایان سال 95 به همه آنان تسهیلات پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود تا پایان سال جاری بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دیگر به واحد های صنعتی و تولیدی شهرستان گرمسار پرداخت شود که با حجم این پرداختی ها بخش قابل توجهی از مشکلات این واحد ها برطرف می شود.

طاهری اظهارداشت: آغاز تجهیز زیرساخت گام اول منطقه ویژه اقتصادی شهرستان گرمسار در 200 هکتار مساحت در حال انجام است و تاکنون 70 درصد خط لوله آبرسانی به این منطقه انجام شده است.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید قدم های مؤثری برای افزایش اشتغال در استان سمنان برداشته است و علاوه برای ارایه تسهیلات رونق تولید در حوزه های مالیاتی و تامین اجتماعی نیز به سرمایه گذاران کمک های شایانی شده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.