کرمان؛

پلمپ130 چایخانه و سفره خانه کرمان در دستور کار

رئيس اداراه نظارت بر اماكن عمومی استان کرمان گفت: پليس به همراه نمايندگان دانشگاه علوم پزشكی و شبكه بهداشت تا كنون 97 چايخانه و سفره خانه را پلمپ و 130 تای دیگر در دستور کار قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان وبنابراعلام پایگاه خبری پلیس ٬سرهنگ محمد باقر فلسفی گفت :ماموران پلیس اداره نظارت بر اماكن عمومی در راستای اجرای قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات و برابر ماده 14 آیین نامه اجرایی با همكاری دانشگاه علوم پزشكی و شبكه بهداشت و درمان نسبت به جمع آوری قلیان از چایخانه ها و سفره خانه ها كرده اند.

وی هدف از اجرای این طرح را استقرار نظم و امنیت عمومی در جامعه دانست و اظهار داشت: با توجه به اثرات مخرب قلیان برای سلامتی افراد به ویژه جوانان ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی در استفاده از مواد مخدر در قلیان ها توسط افراد سودجو با هماهنگی مقام قضایی طرح جمع آوری قلیان از واحدهای صنفی چایخانه ها ، قلیان سراها ، سفره خانه و کافی شاپ ها در شهر كرمان در حال اجراست .

فلسفی افزود : در این طرح ، اکیپی از ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان با همکاری شبکه بهداشت و اتاق اصناف طرح ساماندهی و نظارت بر جمع آوری قلیان ها را از اماکن عمومی در دستور کار خود قرار داده اند و تا كنون 97 سفره خانه و چایخانه در كرمان منجر به پلمپ شدند و 130 واحد دیگر نیز با دستور قضایی در شرف پلمپ قرار دارند.

این مقام انتظامی تصریح كرد: ماموران به صورت محسوس و نامحسوس طی بازدید از این گونه واحدهای صنفی آن دسته از واحدهایی را که به صورت غیر مجاز و بدون دریافت پروانه کسب در حال فعالیت هستند اقدام به پلمب آن ها کرده و از ادامه فعالیت این واحدهای صنفی جلوگیری خواهد شد .

رئیس اداره نظارت بر اماكن عمومی استان خاطر نشان كرد :اگر متولیان امر، فرهنگ سازی در جامعه را در كنار اقدامات سلبی انجام دهند اثر گذارتر خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار