مربی تیم گسترش فولاد:

تیم نفت به راحتی نمی بازد/ سه بازیکن جدید جذب می کنیم

خداکرم گفت: ما فردا با تیم قابل احترام نفت تهران بازی داریم و این تیم به راحتی نمی بازد.

خدا کرم: تیم نفت به راحتی نمی بازد/ سه بازیکن جدید جذب می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن خداکرم در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: ما فردا با تیم قابل احترامی بازی داریم. تیم نفت تهران در رده سوم جدول قرار دارد و از شرایط فنی خوبی برخوردار است چرا که بازیکنان و کادر فنی با کیفیتی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم نفت تهران به راحتی نمی بازد. همچنین شرایط خوبی در باشگاه نفت فراهم شده  و این تیم توانسته رتبه خود را در بالای جدول حفظ کند. اگر بازیکنان ما دستورات کمالوند را اجرا می کردند اکنون جایگاه بهتری در جدول رده بندی داشتیم. به هر حال ما خارج از خانه باخت نداشتیم و روند رو به رشدی در هفته های اخیر داشتیم. امیدوارم با کسب امتیاز به تبریز بازگردیم.  

مربی گسترش فولاد تبریز بیان کرد:ما جز هشت تیم مرحله پایانی جام حذفی هستیم و به دنبال این هستیم که از کوتاه ترین راه بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هر حال با شکست ذوب آهن می توانیم به جمع 4 تیم پایانی صعود کنیم. اگر یازدهم دیماه بتوانیم در مرحله نیمه نهایی به پیروزی برسیم راهی مسابقه پایانی خواهیم شد.

 وی درباره تغییرات گسترش در نیم فصل خاطرنشان کرد: سه بازیکن جذب خواهیم کرد تا شرایط تیم بهتر شود. لیست ما جای کافی را برای جذب سه بازیکن دارد و از این بابت مشکلی وجود ندارد. 

کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد به دلیل تاخیر در پرواز این تیم نتوانست خودش را به کنفرانس مطبوعاتی برساند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار