جلسه کاپیتان دوم آبی ها با افتخاری/زمان حضور رحمتی در کمیته اخلاق

کاپیتان دوم تیم فوتبال استقلال امروز صبح برای پیگیری مطالبات خود با افتخاری دیدار کرد.

کاپیتان دوم تیم فوتبال استقلال برای پیگیری مطالبات خود امروز صبح نزد افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال رفت.

 خسرو حیدری هافبک تیم فوتبال استقلال امروز صبح راهی باشگاه استقلال شد تا با افتخاری جلسه ای را در خصوص پیگیری پرداخت مطالباتش برگزار و در همین راستا مدیر عامل باشگاه استقلال قول داد تا در حداقل زمان این امر صورت گیرد.

حضور پادو و فرشید در بازی مقابل تراکتورسازی

تیم فوتبال استقلال برای دیدار حساس مقابل تراکتورسازی با سه مصدوم مواجه بود که احتمال نرسیدنشان به این بازی وجود داشت، محسن کریمی، پادوانی و فرشید اسماعیلی سه بازیکن مصدومی بودند که از میان آنها تنها محسن کریمی شانس حضور در بازی روز جمعه را از دست داده است.

محسن کریمی صد در صد به بازی تراکتورسازی نخواهد رسید و این بدترین خبر برای منصوریان است چرا که او در دو بازی اخیر تیمش نقش اساسی در پیروزی آبی‌ها داشت و باعث اخراج دو بازیکن حریف شد.

پادوانی دیگر بازیکن مصدوم استقلال است که با توجه به تلاش کادر پزشکی باشگاه استقلال، این بازیکن به دیدار روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر می‌رسد و در صورت صلاحدید کادر فنی، مشکلی برای حضور در زمین ندارد.

در میان لیست مصدومان استقلال، فرشید اسماعیلی شرایط بهتری نسبت به دو بازیکن دیگر دارد و این بازیکن در تمرین گروهی روز گذشته شرکت کرد و او شانس زیادی برای حضور مقابل تراکتورسازی دارد.

 زمان حضور رحمتی در کمیته اخلاق

مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال که به دلیل انتشار عکسی از او با یک هوادار در کشور ارمنستان در خطر محرومیت قرار گرفته بود، به منظور ارائه توضیحاتش روز یکشنبه راهی کمیته اخلاق خواهد شد. 
 
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است رحمتی به همراه افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال به منظور رسیدگی به این پرونده، روز یکشنبه هفته آینده در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور یابد. 

سفر مدیران استقلال به مالزی

با توجه به قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به همین دلیل نصر اله عبدالهی و حسین زرندی مدیران باشگاه استقلال به عنوان نماینده استقلالی ها به مالزی سفر تا در این قرعه کشی حضور پیدا کنند.

دو نماینده استقلال روز یکشنبه هفته آینده 21 آذر ماه راهی مالزی می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار