آرمات:مدیریت آناستازی به تیم ملی کمک می‌کند/لیگ امسال غیرقابل پیش‌بینی است

پسرمربی تیم والیبال سایپا گفت: لیگ امسال بسیار حساس و نزدیک به هم پیگیری می‌شود و به اعتقاد من چیزی در این دوره از لیگ قابل پیش بینی نیست.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال، گفت: امسال شاهد لیگی بسیار پویا و حساس هستیم که در هر مسابقه باید برای کسب نتیجه با تمام توان بجنگیم و نتیجه مقابل هیچ تیمی قابل پیش بینی نیست. 

وی ادامه داد: خوشبختانه این فصل برنامه ریزی خوبی از سوی سازمان لیگ،  برای لیگ صورت گرفته است و این موضوع منجر شده است شاهد مسابقاتی خوب و با کیفیت و رقابت‌هایی جذاب باشیم.

آرمات با اشاره به وضعیت تیم سایپا گفت: خوشبختانه تیم ما تا این هفته از مسابقات خوب نتیجه گرفته است و توانسته در رده سوم قرار بگیرد. اتفاقی که کمتر کسی آن را پیش بینی می‌کرد. من از نتایج تیمم رضایت دارم و امیدوارم بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتواند به مصاف بانک سرمایه برود. هر چند کار سختی مقابل تیم پر مهره سرمایه خواهیم داشت اما قطعا حریف آسانی برای این تیم محسوب نمی‌شویم.

وی اضافه کرد: نمی‌توان قهرمان مسابقات نیم فصل لیگ را پیش بینی کرد هرچند به نظر می رسد تیم بانک سرمایه به قهرمانی نیم فصل برسد اما باز هم به دلیل بازی مستقیم پیکان و سرمایه مشخص نیست در این دو هفته باقی مانده تا پایان نیم فصل چه رخ خواهد داد. 

آرمات درباره گزینه‌های مربیگری تیم ملی، خاطرنشان کرد: به نظر من در بین نام‌هایی که مطرح می‌شود، آناستازی بهترین گزینه است. این مربی صاحب سبک است و از لحاظ رزومه و تجربه در سطح بالایی قرار دارد همچنین مدیریت بالای آناستازی فاکتور مثبتی برای او محسوب می‌شود که می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار