هفته دهم لیگ برتر والیبال؛

جدال صدرنشین با نارنجی‌پوشان و کار سخت پیکانی‌ها در ساری

هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی سپری خواهد شد که تیم صدرنشین بانک سرمایه در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت شهدای منا، فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار، در تهران (دو مسابقه)، ساری، ورامین، گنبد و اراک پیگیری خواهد شد. 

تیم والیبال شهرداری تبریز که هفته‌ای بحرانی و پر تلاطم را سپری کرده است، در هفته دهم به تهران می آید و به مصاف تیم پارسه خواهد رفت. پارسه ای ها که در هفته نهم با یک پیروزی شیرین مقابل سایپا روند شکست‌های خود را قطع کرده‌اند، با انگیزه زیاد به مصاف شهرداری تبریز خواهند رفت و قطعا خواهان کسب هر 3 امتیاز این دیدار خانگی هستند. در آن طرف میدان هم تبریزی‌ها پس از چند باخت به دنبال یک پیروزی برای خروج از بحران خواهند بود و در مقابل پارسه به راحتی تن به شکست نمی‌دهند. دو تیم پارسه تهران و شهرداری تبریز جدالی دیدنی در هفته دهم مقابل هم برگزار می‌کنند. دیداری که قضاوت آن بر عهده مسعود ذوقی است و از ساعت 15 و 30 در خانه والیبال برگزار می‌شود.

دیگر دیداری که خانه والیبال تهران فردا از آن میزبانی خواهد کرد، جدال تیم صدرنشین رقابت‌ها با تیم سایپا است. دیداری بین دو تیم پایتخت نشین که می‌تواند جذابیت‌های زیادی به همراه داشته باشد. بانک سرمایه بعد از چند هفته شکست ناپذیری و بقا در صدر جدول به دنبال پیروزی دیگر در لیگ است. پیروزی که تا حد زیادی می‌تواند قهرمانی‌اش در نیم فصل را مسجل کند. با این حال ستاره های تیم بانک سرمایه به خوبی می‌دانند که سایپا حریف آسانی برای آن‌ها نخواهد بود. نارنجی‌پوشان هم بعد از شکست در هفته نهم مقابل پارسه، دوست ندارند دو هفته پیاپی را با شکست پشت سر بگذارند و با تمام توان مقابل سرمایه‌ای‌ها به میدان می‌روند. جدال شاگردان مصطفی کارخانه و مسعود آرمات ساعت 17 و 30 آغاز می‌شود و مرتضی اکرمی به عنوان داور اول در این دیدار حضور خواهد داشت.

دیگر تیم مدعی پایتخت، یعنی پیکان تهران در هفته دهم کاری سخت در ساری و مقابل تیم سرسخت راه و عمران این شهر دارد. تیم ساری نتایج خوبی از ابتدای فصل گرفته است و هفته نهم با ارائه یک بازی دیدنی و پایاپای تیم کهکشانی سرمایه را بسیار آزار داد و در نهایت به سختی و با حساب 3 بر 2 مقابل این تیم پرستاره تن به شکست داد. بازیکنان ساری نشان داده‌اند که در خانه بسیار قدرتمند هستند و هر تیمی را مورد آزار قرار می‌دهند. شاگردان پیمان اکبری برای تداوم حضورشان در رتبه دوم جدول مسابقات به هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه فکر می‌کنند و در تلاشند دست پر از مسابقات بازگردند. نبرد دو تیم راه و عمران ساری و پیکان تهران در سالن شهید رسول حسنی شهر ساری و با قضاوت محمد شاهمیری برگزار می‌شود. 

صالحین ورامین در هفته دهم میزبان شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله هستند. نبرد دو تیم صالحین ورامین و کاله هم یکی از بازی‌های خوب هفته دهم خواهد بود زیرا به نوعی جدالی بین دو تیم با تجربه و جوان محسوب می‌شود. ورامینی‌ها تا کنون نتایج خوبی گرفتند و پس از برد هفته پیش مقابل شهرداری ارومیه با انگیزه مضاعف پذیرای کاله‌ای خواهند شد که در تلاش برای جدا شدن از رده‌های پایین جدول رده‌بندی است. ورامینی‌ها در سالن شهید گل عباسی پذیرای کاله خواهند بود و ابراهیم فیروزی این دیدار را سوت می‌زند.

شهرداری اراک و خاتم اردکان هم در هفته دهم در اراک با هم دیدار می‌کنند. اراکی‌ها که از ابتدای فصل تاکنون تنها یک پیروزی بدست آورده اند این هفته هم کار سختی مقابل خاتم اردکانی دارند که به دنبال ارتقا جایگاه هشتمی خود در جدول مسابقات است. دیدار دو تیم خاتم اردکان و شهرداری اراک با قضاوت حمید راهجردیان و در سالن امام خمینی اراک برگزار می‌شود. 

تیم شهرداری ارومیه که حالا با مصدومیت عبدالرضا علیزاده، لیبروی خود، شرایط بحرانی‌ را پیش روی خود می‌بیند در هفته دهم کار آسانی در گنبد و در نبرد با هاوش دارد. شاگردان تراویسا بدون شک به دنبال پیروزی هستند تا شکست‌های هفته های قبل را جبران کنند. گنبدی‌ها هفته نهم مقابل پیکان تن به شکست 3 بر یک دادند اما والیبال خوبی ارائه کردند و حالا در خانه در دیداری سخت باید پذیرای شهرداری ارومیه باشند. سالن المپیک گنبد از ساعت 17 فردا پذیرای دیداری خواهد بود که قرار است بین دو تیم هاوش و شهرداری ارومیه برگزار شود و مسعود یزدان پناه به عنوان داور اول این مسابقه را قضاوت می‌کند.

**برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
پارسه تهران – شهرداری تبریز

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
سایپا تهران – بانک سرمایه

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 17
سازمان عمران شهرداری ساری – پیکان تهران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – شهرداری ارومیه

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 17
شهرداری اراک – خاتم اردکان

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17
صالحین ورامین – کاله مازندران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار