لرستان؛

آماده‌سازی ۲۵ هزار تن نمک و ماسه برای عملیات راهداری در لرستان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آماده‌سازی ۲۵ هزار تن نمک و ماسه برای عملیات راهداری در سطح جاده های این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حبیب جمشیدی در حاشیه آغاز طرح زمستانه پلیس راه لرستان در سخنانی با اشاره به آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در قالب اجرای طرح زمستانه پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان اظهار داشت: در این راستا ۲۵۰ اکیب راهداری استان در سطح گردنه های برفگیر مستقر می شوند.
 
وی با اشاره به خرید بیش از ۲۵ هزار تن ماسه و نمک برای اجرای عملیات راهداری در سطح محورهای مواصلاتی لرستان در قالب این طرح عنوان کرد: همچنین تعمیر و تجهیز ماشین آلات یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح زمستانه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بوده است.
 
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با تاکید بر اینکه البته این اداره کل از قبل مقدمات لازم را برای اجرای این طرح در سطح استان فراهم کرده است گفت: احیا خط کشی های جاده ها، تعمیرات گاردریل ها، لکه گیری، شانه سازی، پاکسازی دهانه پل ها و ... از جمله این اقدامات بوده است.
 
جمشیدی با اشاره به فعالیت ۴۱ راهدارخانه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان بیان داشت: از این تعداد ۳۰ مورد به طور مستقیم در قالب طرح زمستانه پلیس راه در گردنه های برفگیر همکاری لازم را خواهند داشت.
انتهای پیام/ا
برچسب ها: نمک ، راهداری ، تن ، جاده ای ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.