معاون وزیر نفت؛

بنزین گران نمی‌شود/ برای عرضه بنزین نگرانی نداریم

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت:قیمت بنزین در سال جدید افزایش پیدا نمی‌کند و درمورد کارت سوخت منتظر تصمیم مجلس هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس کاظمی در حاشیه همایش بین‌المللی CNG  درخصوص افزایش ٢٠ درصدی قیمت گازوئیل گفت: این امر به مصوبه و بودجه بستگی دارد  تا بتوانیم  قیمت‌ها را تعیین کنیم.

وی در باره‌ی مذاکره با شرکت های خارجی برای ساخت و توسعه پالایشگاه ها اظهار کرد: شرکت های زیادی اظهار تمایل می‌کنند که نیازمند دو تا سه میلیارد تومان سرمایه است اما پیشرفت خوبی در مذاکرات حاصل شده و کارهای پالایشگاه آبادان که دولتی بود در حال آغاز است.

معاون وزیر نفت در مورد افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال ٩٦ بیان کرد: پنج درصد افزایش که در بودجه ذکر شده هر سال وجود دارد و از محصول برداشته می‌شود، اما قیمت ها ثابت می ماند، افزایش قیمت بعید است زیرا سال های قبل هم همین روال وجود داشت.

کاظمی در ادامه درمورد اصلاح سامانه سوخت عنوان کرد: اگر بخواهیم سامانه را اصلاح کنیم به ٤٠ تا ٨٠ میلیارد تومان سرمایه نیاز است و در مورد عرضه بنزین با توجه به پروژه ستاره خلیج فارس نگرانی نداریم و امنیت عرضه را در هر صورت تضمین می‌کنیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۲۱:۴۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
بنزین موجوددرباک خودروهابنزین سال نیست ومخلوط بااب هست بنزین کیفیت نداردحتی بابهترین خودروهم میشودفهمید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
پس بنزین هم میخوان دوباره گران کنن
آخرین اخبار