یاسوج؛

برگزاری مانور زلزله در یاسوج

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:با هدف آمادگی دانش آموزان و نیروهای امدادی مانور ایمنی و زلزله با شعار (مدرسه ایمن جامعه تاب آور) در مدرسه دخترانه الزهرا یاسوج برگزارشد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری در آئین برگزاری این مانور، کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مناطق مستعد و در معرض خطر زلزله دانست و گفت: ارائه آموزشهای همگانی برای کاهش خسارات و تلفات جانی ناشی از بروز حوادث احتمالی نظیر زلزله در استان ضروری است.

وفایی مقدم افزود: به همین منظور برگزاری چنین مانورهایی را در مدارس و دانشگاهها در دستور کار قرار دادیم تا در طول سال بطور مستمر برگزار شوند.

جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  نیز با بیان اینکه در طول سال مانورهای مختلفی ویژه نیروهای امدادی و مردم برگزار می شود گفت: هدف از برگزاری این مانورها بالا بردن سطح آمادگی نیروهای امدادرسان ،افزایش آگاهی و ایجاد آمادگی در بین دانش آموزان و مردم است.

رستمی مدیرعامل آتش نشانی یاسوج و حومه نیز با اشاره به اینکه این نهاد با تمام قوا و امکانات فردی و خودرویی در هنگام بروز حوادث احتمالی نظیر سیل،زلزله و آتش سوزی آماده خدمت رسانی به شهروندان و روستاهای حومه این شهر است از مردم خواست در چنین مواقعی مسیر تردد خودروهای امدادی نظیر آتش نشانی،هلال احمر و اورژانس 115 را باز کنند تا با حضور به موقع و سریع از میزان خسارات و تلفات جانی و مالی بکاهند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.