یاسوج؛

مصدوم تیرخورده دهدشتی از مرگ حتمی نجات یافت.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت:خانم 33 ساله که به علت اصابت گلوله دچار صدمات شدید شده بود با حضور به موقع در این بیمارستان و خارج کردن 50 ساچمه از شکم بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید امیر مولایی‌فر اظهار داشت: خانم 33 ساله‌ای که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود از مرگ حتمی نجات یافت.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در تشریح جزئیات این خبر گفت: این بیمار ساعت 12 و 50 دقیقه دوازدهم آبان‌ماه در حالی که از فاصله کوتاه مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته بود و وضعیت بی‌ثبات و بحرانی داشت و با افت فشار و خونریزی شدید همراه بود به اورژانس خاتم الانبیاء مراجعه کرد.

مولایی‌فر افزود:پرسنل اتفاقات بدون اتلاف‌وقت اقدامات اولیه ضروری را بر روی بیمار انجام داده و با هماهنگی و حضور به‌موقع دکتر بهادران جراح عمومی بیمار سریعاً به اتاق عمل انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه ضمن کنترل خونریزی تحت عمل لاپاراتومی«برداشتن روده بزگ» قرار گرفت،تصریح کرد: پس از هشت ساعت عمل سخت و طاقت فرسا این خانم جوان از مرگ حتمی نجات یافت.

مولایی فر بیان کرد: با تلاش تیم اتاق عمل بیش از 50 ساچمه از شکم این بیمار خارج و محل ورود و خروج تیر و دیواره شکم بیمار که کاملاً آسیب دیده بود ترمیم شد.

این مسؤول افزود: بیمار با وضعیت استیل به بخش آی.سی.یو منتقل شد و پس از 48 ساعت به هوشیاری کامل رسید و در حال حاضر با علائم حیاتی نرمال در بخش آی.سی.یو بستری است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.