یاماموتو از تلاش‌های افغانستان برای تحکیم روابط با همسایگان تقدیر کرد

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در افغانستان در دیدار با «صلاح‌الدین ربانی» از تحکیم روابط نیک این کشور با همسایگان قدردانی کرد.

یاماموتو از تلاش‌های افغانستان برای تحکیم روابط با همسایگان تقدیر کرد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «صلاح‌الدین ربانی» وزیر امور خارجه افغانستان بعد از ظهر امروز با «تادامیچی یاماموتو» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در افغانستان، در دفتر کار خویش دیدار و ملاقات کرد.

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با وزیر امور خارجه افغانستان از پیشرفت‌های سیاسی و اقتصادی و فرصت‌ها در این زمینه همچنین از شیوه برخورد دولت افغانستان برای تحکیم روابط نیک با همسایه‌ها و سعی و تلاش فراوان در راستای تکمیل پروژه‌های بزرگ اقتصادی در افغانستان تقدیر کرد.

وزیر امور خارجه افغانستان درباره فعالیت‌ها و دستاوردهای ششمین نشست قلب آسیا-پروسه استانبول و کنفرانس وزرای امور خارجه کنفرانس، اوضاع امنیتی افغانستان، اولویت‌ها و دستاوردهای اخیر افغانستان و تعهد رئیس‌جمهور این کشور برای تقویت روند صلح گفت‌وگو کرد.

در ادامه این ملاقات، طرفین بر نتایج مورد انتظار نشست وزیران امور خارجه ناتو در بروکسل که به زودی برگزار می‌شود بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.