مشهد؛

کشف 14 تن ران مرغ منجمد غیرقابل مصرف در مشهد

در بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد،14تن ران مرغ منجمد غیربهداشتی از یکی از بازارهای مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد با بیان اینکه این محموله ران مرغ منجمد وارداتی به علت خروج از انجماد و منجمد شدن مجدد(دیفراست) غیر مصرف شده است گفت: هم اکنون این محموله در انتظار نظر نهایی آزمایشگاه مرکزی اداره دامپزشکی استان بوده و در صورت غیرقابل مصرف بودن در اسرع وقت معدوم خواهد شد.

بهروز خسروی نیا، افزود: طی بازرسی های انجام شده با همکاری نیروی انتظامی 1200 کیلوگرم آلایش خوراکی دام از یکی از سردخانه های مشهد که در حال بسته بندی با لیبل های سایر مراکز مجاز بود کشف و ضبط شد که 400 کیلوگرم آن در محل معدوم و 800 کیلوگرم باقی مانده نیز با توجه به اعلام نتیجه آزمایشگاه ملی تخصصی مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی غیرقابل مصرف تشخیص داده شده و معدوم خواهد شد.

وی خطاب به متخلفان هشدار داد، با توجه به همکاری نزدیک و مساعدت های بسیار زیاد دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با دامپزشکی، متخلفین در حوزه فرآورده های خام دامی به شدیدترین وجه ممکن مورد پیگرد و برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.