اصفهان؛

90 هزار نفر از شمال استان اصفهان در کاشان بیمه رایگان شدند

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان _ کاشان از صدور بیمه رایگان 90 هزار دفترچه بیمه شدگان در این حوزه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم آشوری، در گفتگو با خبرنگاران گفت:این 90 هزارنفر  در صندوق های بیمه ای سلامت همگانی، صندوق روستائیان و شهر های کمتر از 20 هزار نفر جمعیت هستند.
وی افزود :42 هزار نفر از این تعداد در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در صندق بیمه سلامت همگانی هستند که که35 هزار نفر از کاشان و 7 هزار به گفته وی،48 هزار نفر در صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند که 18 هزار نفر آن مربوط به شهرستان کاشان 15هزار نفر آران و بیدگل و 15 هزار نفر از شهرستان نطنز است.
دکتر آشوری با تاکید براینکه سرانه بیمه این افراد توسط دولت پرداخت می شود گفت: از ابتدای شروع طرح تحول سلامت اردیبهشت 93و ایجاد صندوق بیمه سلامت همگانی در سازمان بیمه سلامت تاکنون 42 هزار دفترچه رایگان در اختیار افرادی که فاقد هرنوع پوشش بیمه ای بوده اند قرار داده شده است که بیشتر این افراد از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و ازخدمات بستری و سرپائی آن استفاده می کنند .
وی تصریح کرد:بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی  در بیمارستان های دولتی فقط 6 درصد فرانشیز پرداخت می کنند.
به گفته وی،اجرای طرح تحول سلامت خدمت بزرگی به بیمه شدگان به خصوص بیمه شدگان روستایی و ساکنین شهر های کمتر از 20 هزار نفر کرد تا این بیمه شدگان در بیمارستانهای دولتی فقط 3 درصد فرانشیز پرداخت کنند.
دکتر آشوری در پایان تعدادکل بیمه شدگان حوزه سرپرستی شمال استان اصفهان را 139 هزار نفر اعلام کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار