کرمان؛

اعلام آمادگی برای برگزاری مراسم 9دی

جمعی از نمایندگان تشکلهای مردمی کرمان امادگی خود را برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم 9 دی اعلام کردند

اعلام آمادگی برای برگزاری مراسم 9دیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جمعی از نمایندگان تشکلهای مردمی کرمان امادگی خود را برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم 9 دی اعلام کردند

مهدی صدفی رئیس ستاد گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی در این نشست، 9 دی را یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب دانست و گفت: به فرموده رهبرمعظم انقلاب در این روز شاهد تجلی قدرت الهی بودیم. وی حضور گسترده و دشمن شکن مردم در پاسخ به حرمت شکنان و فتنه جویان را یاد آور شد و ادامه داد: این توطئه از ماه ها و سال ها قبل توسط ایادی داخلی و خارجی طراحی و سناریوی آن شروع شده بود.

صدفی ادامه داد: مردم در 9 دی نشان دادند که مردمی عاشورایی و ملتی حسینی هستند و از اصول و اعتقادات خود کوتاه نمی آیند و نظام ما ظرفیت مقابله با چالش ها و توطئه های بیگانگان را دارد.

وی آشوب های بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را نتیجه پیوند ضد انقلاب و استکبار جهانی با ایادی داخلی عنوان کرد و افزود: متاسفانه عده ای نیز نابخردانه با آنها همراهی کردند .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تقویت بازدارندگی در مقابل تهدیدات وتوطئه های دشمن، تقویت اتحاد و انسجام ملی، تقویت پیوند جامعه با ارزش های اسلامی و ولایت فقیه را از جمله برکات و دستاوردهای 9 دی اعلام کرد .

دراین جلسه نمایندگان تشکلهای مردمی وسازمانهای مرد نهاد ضمن ارائه دیدگاههای خود پیرامون اهمیت و چگونگی برگزاری مراسم امادگی خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه این ایام با بهره گیری از ظرفیت مرمی وبا تشکیل نشست ها و جلسات بصیرت افزایی در قالب فعالیت های مختلف فرهنگی-هنری و.....اعلام کردند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: 9دی ، کرمان ، تشکل ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.