ساری،

اجرای عملیات ارتقای تلمبه خانه های مرکزی بابل

طرح ارتقای تلمبه خانه های مرکزی با قرارداد یک میلیارد و 390 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 40 درصد درحال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، یزدان پناه معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران گفت:احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ و اصلاح خط انتقال گلوگاه بابل، اجرای شبکه فاضلاب، تکمیل ایستگاه پمپاژ گتاب، اجرای مخزن و ایستگاه پمپاژ خشرودپی و تکمیل رینگ شهری بابل از جمله پروژه های در دست اقدام این امور است.

وی، با بیان اینکه خاکبرداری پروژه احداث مخزن 2هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ و اصلاح خط انتقال گلوگاه، در سال گذشته پس از بررسی و مطالعات فنی با انتخاب و خرید زمین مورد نیاز و اخذ مجوزهای لازم در منطقه افراکتی انجام شد، افزود: درسالجاری عملیات اجرایی این طرح با پیشرفت 54 درصد درحال اجراست.

معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه عملیات اصلاح خط انتقال گلوگاه به طول 4هزار و 700 متر در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: درحال حاضر 2هزار و 700 متر از خط انتقال این شهر احداث شد.

یزدان پناه ، به اجرای شبکه فاضلاب از سال گذشته در شهر بابل اشاره و تصریح کرد: طرح ارتقای تلمبه خانه های مرکزی با قرارداد یک میلیارد و 390 میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 40 درصد درحال اجراست.

وی ادامه داد: پروژه اجرای شبکه فاضلاب با دو قرارداد به مبلغ 7میلیارد و 70 میلیون ریال در حال انجام است که تاکنون 5هزار و 430 متر آن اجرا شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران، تصریح کرد: با اتمام این طرح 7هزار مشترک به مشترکین فاضلاب استان افزوده خواهد شد.

یزدان پناه به تکمیل ایستگاه پمپاژ شهرگتاب نیز اشاره کرد و گفت: با انعقاد قرارداد به مبلغ 613 میلیون ریال به پیمانکار مربوطه، به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

وی، با اشاره به پیشرفت 50 درصدی عملیات اجرایی مخزن و ایستگاه پمپاژ خوشرودپی افزود: برای اتمام این طرح 11 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

یزدان پناه، تکمیل رینگ شهری بابل را از دیگر اقدامات در دست اجرای بابل عنوان و تصریح کرد: این طرح نیز به طول شش هزار متر با قطر 400 متر در دستور کار قرار دارد که درحال حاضر 3هزار متر آن اجرایی شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران ،خاطرنشان کرد: درهفت ماهه امسال 1290 متر اصلاح و1287 متر توسعه شبکه به قطرهای 63، 110 و 160 به صورت مشارکتی اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار