ساری؛

وصل شدن برق ، گاز و آب بعضی از مناطق مازندران

برق ، گاز و آب بعضی از مناطق استان مازندران که در اثر بارش برف و سرمای کم سابقه ، قطع بود وصل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،شهابی مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران گفت: با تلاش نیروهای امدادی ، برق بخش امامزاده عبدالله آمل و بیشتر مناطق شهر آمل وصل شده و تا یک ساعت دیگر برق همه مناطق قطع شده شهر آمل وصل می شود.

وی با اشاره به اینکه برق روستاهای کوهستانی استان که قطع بود وصل شده افزود: تلاش برای وصل شدن برق 28 روستای جاده هراز و اطراف آمل ادامه دارد و تا فردا برق همه این روستاها وصل می شود.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق غرب استان مازندران هم با بیان اینکه 95 درصد برق این مناطق وصل است گفت : روستاهای اطراف چمستان و سمت صلاح الدین کلا و روستاهای بالا دست سمت رویان که صعب العبور است با قطعی برق مواجه هستند که با تلاش نیروهای امدادی ، برق همه این مناطق تا فردا وصل می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران گفت: گاز 5 هزار مشترک شهرستان بابلسر که قطع بود ، همه وصل شد.

ابراهیم زاده افزود: در شهرستان آمل از 56 هزار مشترک که گاز آنها قطع بود تا کنون گاز 45 هزار مشترک وصل شد و بقیه هم در حال وصل شدن است.

وی با بیان اینکه گاز 77 هزار مشترک در شهرستان بابل قطع بود گفت : تا کنون گاز 45 هزار مشترک وصل شده است.

وی افزود: گاز 2500 مشترک در 25 روستای چمستان در شهرستان نور که قطع بود تا ساعت 15 امروز وصل شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه خانوارهایی که در منزل حضور ندارند برای وصل شدن گاز خود با شماره تلفن 194 امداد گاز تماس بگیرند گفت: تا فردا غروب گاز همه مناطق استان مازندران وصل خواهد شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران هم با اشاره به قطعی یا افت فشار آب در شهرستانهای آمل و نور ، شهر رویان و بخش چمستان گفت: با تلاش نیروهای امدادی آب بیشتر مناطق وصل شده است. ذاکری افزود: حدود 10 درصد بخش چمستان با قطعی آب مواجه هستند که با نصب دیزل سیار ، تا فردا آب همه خانوار ها وصل می شود. وی تصریح کرد: بعضی از مناطق شهرستان آمل ، نور و رویان با افت فشار آب روبرو هستند که امشب در قسمت جنوب و غرب آمل احتمال قطعی آب وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.