شمشیربازان ایران عازم رقابت های جهانی

تیم های ملی شمشیربازی مردان و زنان در دو اسلحه اِپه و فِلوره عازم مسابقات جهانی می شوند.

شمشیربازان ایران عازم رقابت های جهانیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های ملی شمشیربازی در دو اسلحه اپه و فلوره در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات جهانی اعزام می شوند.     

در قسمت اپه سه شمشیرباز در بخش بانوان به نام های اعظم بختی، سکینه نوری و مهسا پوررحمتی به سرمربیگری زهره صدرزاده  و پنج ورزشکار ( محمدرضایی، محمد اسماعیلی، حسین جعفری، محمدعلی کیهانی) در قالب تیم ملی مردان به سرمربیگری سیامک فیض عسگری  روز 15 آذر راهی قطر می شوند و در تاریخ 19 تا 21 ماه جاری در مسابقات جهانی اپه شرکت می کنند.

در بخش فلوره نیز چهار شمشیرباز مرد به نام های علیرضا ادهمی ، علیرضا سلیمانی ورکانه ، وحید ذوالفقاری و هادی رضوی نیا به سرمربیگری جواد رضایی و چهار فلوریست بانو به نام های نگین کافی ، الهه قهرمانی ، سروناز مرتضوی و مطهره محسنی به سرمربیگری مریم آچاک قهرمان سابق شمشیربازی ، برای کسب امتیاز جهانی و رقابت های ست لایت ( دارای رنکینگ جهانی)،17 آذر ماه جاری اعزام تا در تاریخ 20 تا 22 آذرماه در آنتالیای ترکیه با حریفان به رقابت بپردازند.

فدراسیون شمشیربازی با حضور در تورنمنت های معتبر قصد دارد ملی پوشان را برای حضور موفق در بازی های آسیایی 2018 اندونزی آماده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار