شمشمیر دختران ایرانی در تجربه ای به رنگ پاریس

جام جهانی شمشیر بازی ، اسلحه سابر دختران در فرانسه آغاز شد و 4 ملی پوش ایران در این مسابقات باحریفان به رقابت پرداختند.

شمشمیر دختران ایرانی در تجربه ای به رنگ پاریسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در پی موفقیت های تیم ملی شمشیربازی سابر مردان ایران ، تیم شمشیربازی بانوان نیز در سکوت خبری محض به جام جهانی فرانسه رفت اما در مرحله گروهی ناکام شد و نتوانست به مراحل بعدی راه یابد.

 تیم ملی شمشیربازی سابر بانوان کشور تشکیل شده از نجمه سازنچیان ، فائره رفیعی ، پریماه برزگرو کیانا باقرزاده به جام جهانی شمشیربازی فرانسه اعزام شدند که این مسابقات با 142 شمشیرباز از کل جهان برگزار شد. 

نجمه سازنچیان در گروه خود با حریفانی از فرانسه ، آمریکا ، روسیه ، بلاروس ، لهستان ومکزیک مسابقه داد و با قبول6 شکست و در مجموع با 12 امتیاز در رده آخر ایستاد و از دور مسابقات کنار رفت. 

فائزه رفیعی هم با حریفانی از ژاپن ، فرانسه ، آ لمان ، اسپانیا ، انگلیس و ایتالیا هم گروه بود و با قبول شش شکست 12 امتیاز ، در گروه خود هفتم شد و با مسابقات خداحافظی کرد . 
همچنین کیانا باقرزاده در گروه 15، با پنج باخت مقابل ایتالیا ، آلمان ، ژاپن ، فرانسه و آمریکا و یک پیروزی مقابل هنگ کنگ نتوانست به جدول اصلی راه پیدا کند.
 
آخرین نماینده ایران پریماه برزگر در گروه 12 با شمشیربازانی از کانادا ، مجارستان ، چین تایپه ، فرانسه ، اسپانیا و لهستان  به رقابت پرداخت و تنها با یک پیروزی در مقابل چین تایپه و در پایان با امتیاز 17 نتوانست به دور حذفی راه پیدا کند . 

مسابقات جام جهانی سابر دختران در فرانسه فردا با برگزاری دیدارهای تیمی پی گیری می شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار