قم؛

کاشت 50 هزار اصله درخت در شهر پردیسان

شهردار منطقه هشت قم از کاشت 50 هزار اصله درخت از ابتدای سال تاکنون در سطح شهر پردیسان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سلیمانی ،شهردار منطقه هشت قم  با اشاره به اجرای پروژه ویژه نهضت درختکاری گفت: طبق دستور شهردار و بر حسب برنامه‌ریزی انجام شده در مجموعه مدیریت شهری اقدامات ویژه در مناطق از سال گذشته برای توسعه فضای سبز و افزایش سرانه‌ها در این بخش آغاز شده است.

وی از کاشت بیش از 50 هزار اصله درخت از ابتدای سال تاکنون در منطقه هشت خبر داد و خاطرنشان کرد: گونه‌هایی که در پروژه نهضت درختکاری انتخاب شده است متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی قم بوده و تاکنون با این شرایط تطبیق داشته است.

شهردار منطقه هشت  افزود: البته به دلیل گرمای شدید هوا این پروژه مدتی با وقفه مواجه شد و از اواسط پاییز دوباره پروژه از سر گرفته شده و سعی داریم تا پایان سال نیز توسعه مطلوبی در این بخش داشته باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه شهر قم با وجود شرایط اقلیمی و آب و هوایی مشکلات فراوانی در حوزه فضای سبز دارد، خاطرنشان کرد: با این حال و با وجود کمبود منابع آب، برنامه ریزی ویژه‌ای برای توسعه فضای سبز در شهر قم صورت گرفته و تاکنون از سال گذشته شاهد افزایش چشم‌گیری در این بخش بوده‌ایم.

وی با اشاره به عرصه‌های سبز گسترده‌ای که در سطح این منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: منطقه هشت خوشبختانه امکانات مطلوبی در حوزه فضای سبز داشته و با این وجود اما اقدامات ویژه‌ای نیز در این حوزه انجام شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار