اصفهان؛

استان اصفهان بعد از تهران بیشترین تعداد حسابدار

26 موسسه حسابداری فعال و هفت هزار نفر عضو انجمن حسابداران خبره در استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هیات مدیره انجمن مدیران مالی اصفهان در نشست خبری برگزاری همایش بزرگداشت 'روز حسابدار'گفت: از مجموع 600 هزار حسابدار فعال در کشور بیش از 60 هزار نفر در استان اصفهان فعالیت می کنند.
رضا صنعتی زاده افزود: با این حال، استان اصفهان در آینده به تعداد زیادی حسابدار نیاز دارد.
وی گفت: 26 موسسه حسابداری فعال و هفت هزار نفر عضو انجمن حسابداران خبره در استان اصفهان وجود دارد.
وی گفت: اصفهان بعد از استان تهران از بیشترین تعداد حسابدار و مراکز آموزشی حسابداری برخوردار است.
صنعتی زاده با بیان اینکه این جمعیت، توقعاتی هم از مسئولان دارند، افزود: حسابداران نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور دارند و باید روز حسابدار هم مانند روز پزشک، پرستار و معلم در تقویم کشور نامگذاری شود.
وی با بیان اینکه اول تا هفتم دسامبر بعنوان 'هفته جهانی حسابداری' نامگذاری شده است، افزود: حسابداری یکی از سه شغل اصلی و مهم در کشورهای پیشرفته و صنعتی محسوب می شود.
صنعتی زاده با بیان اینکه همایش های مختلفی برای ارج نهادن به خدمات حسابداران در روز پانزدهم آذر در سطح کشور برگزار می شود، گفت: حسابداران می توانند در این روز خواسته ها و مطالبات خود را بیان کنند.
وی گفت: همایش حسابداران در اصفهان در سه بخش' آینده حسابداری از منظر بین المللی'،'آینده حسابداری از منظر حسابرسی داخلی و سیستم ها' و 'آینده حسابداری از منظر حسابداری مدیریت' برگزار خواهد شد.
همایش 'روز حسابدار'، دوشنبه پانزدهم آذر از ساعت 16 تا 19 در سالن شهدای کوثر اصفهان برگزار می شود.
از اول تا هفتم دسامبر(یازدهم تا هفدهم آذر) بعنوان هفته حسابدار نامگذاری شده است.
در گردهمایی سیزدهم آذر سال 1386 نهادهای حسابداری ایران شامل انجمن حسابداران خُبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران - به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک - انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی و سازمان حسابرسی، پانزدهم آذر به عنوان روز حسابدار در ایران نامگذاری شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.