شیراز؛

افتتاح نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری فارس درشیراز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از افتتاح نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با روز جهانی معلولین در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با بیان اینکه این مرکز مکانی برای مشارکت کودکان و نوجوانان کم توان در کنار دیگر اعضای کانون در زمینه اجرای فعالیت هاست گفت: کودکان و نوجوانان و دانش آموزان نابینا و کم بینا، ناشنوا و نیمه ناشنوا و معلولین جسمی حرکتی می توانند با حضور در این مرکز فراگیر از فعالیت های کانون پرورش فکری استفاده کنند.

وی افزود: برای راه اندازی این مرکز، مربیان فرهنگی و هنری کانون آموزش های ویژه برای کار با کودکان و نوجوانان جامعه هدف خود، فرا گرفته اند که تلاش ما بر ایجاد فضای مطلوب برای حضور کودکان و نوجوانان با معلولیت در این مرکز است.
افتخاری تصریح کرد: معلولان نیز مانند اقشار دیگر جامعه باید فرصت پیدا کنند تا استعداد های خود را بروز و رشد دهند که راه اندازی مراکز فراگیر کانون پرورش فکری یکی از اقدامات لازم برای شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان معلول و ایجاد افق های تازه پیش روی قشر معلولان در جامعه است.
این مرکز فراگیر در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری استان فارس واقع در چهارراه حافظیه - باغ ملی راه اندازی می شود.
این مرکز 13 آذرماه همزمان با روز جهانی معلولین در شیراز افتتاح می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.