اراک؛

آغاز طرح زمستانی راه و شهرسازی از 15 آذرماه

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از آغاز طرح زمستانی راه و شهرسازی از 15 آذرماه در محورهای استان مرکزی خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شارقی  سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : طرح زمستانی امسال از 15 آذرماه آغاز و تا 15 اسفندماه با آماده باش کامل دستگاه‌های عضو از قبیل پلیس راهور، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، هلال احمر اجرا می‌شود.
شارقی در این طرح با افزایش تجهیزات، خودروها و تیم‌های امدادرسان تلاش می‌کنیم با کنترل راه‌بندان‌های جاده‌ای از  بروز سوانح مرتبط با یخبندان‌های جاده ای که سبب بسته شدن احتمالی جاده‌ای استان مرکزی می‌شود در حد توان و امکانات جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد : نصب 7 دستگاه پل عابر پیاده در معابر پرترافیک شهر اراک، احداث پل زیرگذر در تقاطع آوه، شناسایی میادین پر ترافیک و رفع معارض‌های عبور و مرور در آنها، الزام استفاده از کلاه ایمنی ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی که از موتورسیکلت در انجام خدمات خود استفاده می‌کنند از جمله تصمیماتی است که در این اداره کل گرفته شده است .
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی  گفت : آسیب‌شناسی عوامل بروز سوانح رانندگی درون و برون شهری به عنوان یکی از اقدامات موثر در کاهش آمار تصادفات ضروری است.
وی افزود: در این راستا با توجه به اهمیت موضوع تلاش ما همواره بر این بوده که بتوانیم به سهم خود در کاهش آمار این سوانح تاثیرگذار باشیم.
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.