بیش از 250 هزار نفر در انگلیس بی خانمان هستند

نشریه گاردین در گزارشی نوشت به دلیل بهای مسکن بسیار بالا در انگلیس، 250 هزار نفر در این کشور بی خانمان هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه گاردین: به گزارش موسسه خیریه شِلتر، بیش از دویست و پنجاه هزار نفر در انگلیس بی سرپناه یا فاقد مکان دائمی برای زندگی هستند.

این موسسه خیریه روز پنجشنبه به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس خود با انتشار آماری تخمین زد، تقریبا دویست و پنجاه و پنج هزار نفر در خوابگاه ها یا انواع دیگری از اقامتگاه های موقت زندگی می کنند یا در خیابان ها می خوابند.

طبق این گزارش، لندن مرکز بی خانمان ها است. بر اساس این تحقیقات، شهرهای برایتون، بیرمنگام، اسلاو، بریستول، کاونتری، ردینگ، منچستر، لوتون و چلمزفورد نیز به عنوان کانون بحران بی خانمان ها در انگلیس مشخص شده اند.

کمپبل راب، مدیر این موسسه خیریه گفت: «بحران مسکن گریبان ما را گرفته است. وقتی تعداد زیادی در کشور ما بدون مکانی که به آن خانه بگویند بزرگ شوند، همه ما با عواقب آن مواجه خواهیم شد. این مسئله جوامع و زندگی خانوادگی را متلاشی می کند.»

شِلتر می گوید، بالابودن اجاره بهای مسکن، کمبود مسکن و کاهش مزایای مسکن در سال های اخیر موجب افزایش تعداد بی خانمان ها در انگلیس شده است.

به گفته این موسسه، این رقم دقیقی نیست زیرا افرادی را که جایی برای زندگی ندارند اما واجد دریافت کمک رسمی برای اسکان نیستند یا از دریافت آن خودداری می کنند و در خانه دوستان خود به سر می برند، شامل نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار