رئیس‌جمهور غنی:

مردم افغانستان دیگر حوصله جنگ‌های سازمان یافته تحمیلی را ندارند

رئیس‌جمهور افغانستان با لارل میلر سرپرست نمایندگی خاص ایالات متحده امریکا برای افغانستان و پاکستان در ارگ دیدار کرد.

مردم افغانستان دیگر حوصله جنگ‌های سازمان یافته تحمیلی را ندارند
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان روز گذشته با خانم لارل میلر سرپرست نمایندگی خاص ایالات متحده امریکا برای افغانستان و پاکستان در ارگ دیدار کرد.

در این دیدار خانم لارل میلر در مورد وضعیت منطقه، روابط افغانستان و پاکستان و فعالیت های خویش به رئیس جمهور کشور معلومات داد.

رئیس جمهور غنی در مورد جنگ های تحمیلی و سازمان یافته بیرونی بالای افغانستان صحبت کرده، گفت که جنبۀ بیرونی مدیریت جنگ در افغانستان برای همه واضح است و قابل پنهان کردن نمی باشد.

رئیس جمهور گفت: مردم ما که قربانیان اصلی تروریزم اند، دیگر حوصله حملات تروریستی و جنگ های سازمان یافته تحمیلی را ندارند.

وی افزود که اگر این جنگ تحمیلی ادامه یابد، ما بر علاوۀ دفاع از کشور و مردم خویش، روی راه های بدیل دیگر نیز غور و اقدام خواهیم کرد.

رئیس جمهور غنی خاطر نشان کرد که افغانستان در عرصه ترانزیت پیشرفت قابل ملاحظه کرده است و از انحصار یک مسیر ترانزیتی و احتیاج یک کشور رهایی یافته است.

به نوشته آوا؛ وی گفت که حکومت افغانستان به تلاش های منظم خویش به منظور توسعه اقتصادی و تجارتی و همچنان گسترش همکاری های منطقوی ادامه می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.