اصفهان؛

توجه به ارتقاء برنامه های معنوی در شهر ضروری است

شهردار اصفهان با حضور در میان تماشاگران نمایش خورشید کاروان از مشارکت مردم در برنامه های مذهبی شهرداری های مناطق ابراز خرسندی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد که برای تجلیل از پیرغلامان حسینی در اجرای نمایش خورشید کاروان حضور پیدا کرده بود در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از عوامل اجرایی، بازیگران و دست اندرکاران نمایش، این برنامه را نه تنها در منطقه 4 بلکه برای اجرا در تمامی مناطق شهر اصفهان مطلوب دانست و گفت: خوشبختانه با حضور معاونت های فرهنگی مناطق، در مناسبت های مذهبی و فرهنگی برنامه های بسیار خوب و متنوعی برگزار شده است.
وی افزود: مشارکت مردم نیز در اجرای این برنامه ها بیشتر شده و تنوع این برنامه ها و نوآوری در انجام آنها بیشتر به چشم می خورد. امیدواریم بتوانیم در کنار حضور پررنگ معاونین فرهنگی مناطق، اجرای برنامه هایی با محوریت مناسبت های بزرگ شهری را نیز با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری در شهر آغاز کنیم و فضای معنوی شهر اصفهان را ارتقاء دهیم.
وی خاطرنشان کرد: مناسبت های مذهبی حساسیت های خاص خودش را دارد و به هر حال تئاترهای مختلفی هم که ویژه این ایام برگزار می شود باید به لحاظ کردن این حساسیت توجه داشته باشند. به همین دلیل هم این برنامه ها مقدمات و ظرافت های بیشتری را می طلبد و به این خاطر نمایش هایی از این دست و به شکل مذهبی کمتر در شهر برگزار می شود.
وی در خصوص درخواست مسئولین منطقه 4 در خصوص احداث یک سالن نمایش مناسب در این منطقه گفت: در منطقه 4 سالن مطلوبی وجود دارد که در شهر رویاها واقع شده و می تواند برای اجرای برنامه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.