همدان؛

مردم بیشتر با ثمرات وقف آشنا شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: وقف خیرات و برکات زیادی دارد و مردم باید با ثمرات وقف آشنا شوند.

مردم بیشتر با ثمرات وقف آشنا شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام کاروند در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد های« وقف، چشمه همیشه جاری» اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه کار فوق العاده ای است که با تلاش همکاران اداره اوقاف و امور خیریه استان انجام شده است.

وی خواستار تبلیغات هرچه بیشتر برای بازدید از نمایشگاه دستاورد های وقف شد، ادامه داد: در این نمایشگاه فقط قسمتی از فعالیت های اوقاف و امور خیریه استان در غرفه های متعددی به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه مردم باید با ثمرات وقف آشنا شوند، افزود: وقف خیرات و برکات زیادی دارد به نحوی که حتی پس از مرگ واقف نیز از این خیرات و برکات بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای موقوفات زیادی در کشور است، ادامه داد: شهرستان ملایر، شهرستان همدان، شهرستان کبودرآهنگ، و شهرستان بهار در استان همدان دارای بزرگترین موقوفات هستند.

حجت الاسلام کاروند با تاکید بر اینکه از محل درآمد موقوفات طرح ها و برنامه های زیادی در سراسر استان برگزار می شود، ادامه داد: طرح هایی از جمله طرح مهر تندرستی، مهر تحصیلی، بصیرت عاشورایی، سوگواره یاس نبوی و ... از درآمد موقوفاتی با نیات مرتبط برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از درآمد موقوفات به نیازمندان و مستمندان کمک های چشمگیری می شود، افزود: مردم باید با این اقدامات اوقاف آشنا شوند و برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند در راستای آگاه سازی مردم در رابطه با اهمیت وقف و موقوفات کمک شایانی داشته باشد

انتهای پیام/ غ
برچسب ها: وقف ، ثمرات ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.