کرمان؛

قدردانی استاندار از شهردار کرمان وبازگشایی زیرگذرآزادی

استاندار کرمان از شهردار پر تلاش و دلسوز کرمان به دلیل اجرای مطلوب پروژه‌های عمرانی تشکر کرد.

با قدردانی استاندار از شهردار وبازگشایی زیرگذرآزادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهر کرمان گفت: طرح ساماندهی ترافیک در کرمان برای بهبود وضعیت نظم و انضباط شهری در حوزه ی ترافیک شهری برای عابران پیاده، سواره و معلولین باید به صورت جامع و دقیق همچون طرح همیاران آب تدوین شود.

وی افزود: منابع دولتی کم و یا نبود آن دلیل نمی شود که نتوانیم برنامه جامع درازمدت و پایداری با همکاری و مشارکت مردم و بخش خصوصی در رابطه با حوزه ترافیک اجرا کنیم.

رزم‌حسینی تصریح کرد: این طرح را اگر برای کل شهر نمی شود در مدت زمان داده شده پیاده کرد، حداقل در یک قسمت از شهر تا آغاز سال جدید اجرا شود تا بتوانیم شهری متفاوت از سال گذشته در حوزه ترافیک داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از شهردار کرمان به‌دلیل اجرای مطلوب پروژه‌ها و مدیران شرکت‌های آب، برق و گاز شهر کرمان به‌خاطر جمع‌آوری سریع تاسیسات در میدان آزادی گفت: این شرکت‌ها کار بزرگی در میدان آزادی انجام دادند و امروز دیگر نیاز به جابه‌جایی هیچ تاسیساتی در میدان آزادی نداریم.

وی با بیان اینکه اداره‎های کرمان کار بزرگی برای جابجایی زیرساخت‌ها در پروژه میدان آزادی انجام دادند، خاطرنشان کرد: دولت میلیاردها تومان برای جابجایی خدمات زیربنایی انجام داده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار