ایلام؛

افزایش مصرف گاز در استان

مدیرعامل شرکت گاز استان از افزایش مصرف گاز در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ روح‌الله نوریان گفت : برای آموزش نیروهای مردم بسیج و هلال احمر به منظور رفع مشکل مشترکین گاز استان در مواقع افت فشار و قطع گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد : در حال حاضر مشکلی در بحث افت و کمبود گاز نیست و در روزهای گذشته با توجه به مشکل کوتاهی که در انتقال گاز به وجود آمد تمام رگلاتورهای مشترکین گاز از دور خارج شد و در اسرع وقت این مشکل رفع شد.
 
نوریان اضافه کرد: حادثه‌ای فنی در یک لحظه حجم کار بالایی به شرکت گاز تحمیل کرد و خوشبختانه با توانمندی کارکنان بدون کمک استان‌های معین اقدام به رفع مشکل کردیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر نیاز ما آمادگی برای وقوع شرایط مشابه در فصل سرما بوده به نوعی تلاش ما آموزش نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر است تا در صورت بروز این مشکل به سرعت نسبت به ورود تمام مشترکین به مدار اقدام لازم صورت گیرد.
 
نوریان افزود : با توجه به آغاز فصل سرما افت فشار که به دلیل عدم موازنه تولید با مصرف ایجاد می‌شود یک مشکل سراسری در سطح کشور است و در حال حاضر ما در استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی با این مشکل روبه‌رو هستیم که نیاز به مدیریت مصرف مشترکین دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: وضعیت مصرف استان بیش از 2 میلیون و 400 هزار مترمکعب بوده که نسبت به سال گذشته که یک میلیون 700 هزار مترمکعب است افزایش 700 هزار مترمکعبی نشان می‌دهد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر 125 هزار مشترک مصرف‌کننده گاز در استان داریم که بیش از 105 هزار آن در حوزه شمالی استان قرار دارند و فقط 20 هزار مشترک در حوزه جنوب از گاز بهره برداری می‌کنند و در این خصوص مشکل اصلی ما در حوزه شمال است.  
 
وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز مشکل نیاز به همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان است.











انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، نوریان ، گاز ، افزایش ، مصرف ، افت ، فشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.