حزب‌الله عمليات ارتش لبنان را عليه داعش ستود

جنبش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، عملیات ارتش این کشور را علیه گروه تروریستی داعش در نزدیک مرز سوریه ستود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، عملیات ارتش این کشور را در منطقه ارتفاعات عرسال نزدیک مرز سوریه، که به اسارت ۱۱ نفر از اعضای گروه تروریستی داعش از جمله یکی از سرکردگان این گروه منجر شد، ستود. 

حزب الله این عملیات را تاکیدی بر نقش محوری ارتش لبنان در محافظت از مرزهای این کشور و نجات آن از تروریست‌ها دانست و تاکید کرد این عملیات بیانگر پایبندی نیروهای مسلح لبنان به اجرای حملات پیشدستانه علیه تروریست‌ها است. 

در بیانیه ابراز امیدواری شده است که این عملیات ارتش لبنان در بازگرداندن سربازان لبنانی، که در اسارت گروه داعش هستند، به آغوش خانواده‌هایشان نقش داشته باشد. 
در همین حال، رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان عملیات نیروهای ارتش این کشور در اطراف شهر عرسال را شجاعانه توصیف کرد. 

 «شیخ محمد یزبک» با درود فرستادن به قهرمانان ارتش لبنان در عملیات شجاعانه‌شان در عرسال، در مصاحبه با شبکه المنار گفت: این عملیات ثابت کرد حمایت از کشور با مثلث ارتش، مردم و مقاومت امکان پذیر است و مردم لبنان از حضور ارتش و مقاومت در این منطقه حمایت می‌کنند. 

وی افزود: این عملیات تاریخی، قهرمان بودن ارتش لبنان را ثابت می‌کند. ما خواهان حمایت بیش از پیش از ارتش لبنان هستیم. ما به همه کسانی که در این عملیات مشارکت داشتند، درود می‌فرستیم. 

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: امیدواریم این عملیات زمینه‌ساز آزادی سربازان لبنانی باشد که حدود دو سال پیش در این منطقه ربوده شدند. امیدواری ما آن است که با این عملیات، شرایط این سربازان لبنانی مشخص شود. امیدواریم گشایشی در این باره پیدا شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار