عزل مدیر عامل راه آهن باید در دستور کار قرار گیرد

نائب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:براساس اساسنامه، مدیر عامل راه آهن اختیارات تام دارد از این رو به سبب ضعف در مدیریت و کمبود توجه به سیستم کنترل قطارها باید از این سمت عزل شود.

عزل مدیر عامل راه آهن باید در دستور کار قرار گیردهادی بهادری نائب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ریشه یابی مصائب و اتفاقات اخیر که با قصور برخی دست اندرکاران امر همراه بوده باید در صدر اولویت رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: براساس اساسنامه، مدیر عامل راه آهن اختیارات تام دارد از این رو به نظر می رسد که به سبب ضعف در مدیریت و کمبود توجه به سیستم کنترل قطارها باید از این سمت عزل شود.

بهادری در پاسخ به این سوال که فرسوده بودن ریل ها و غیر استاندارد بودن واگن ها می‌تواند چه تاثیری در این حادثه دلخراش داشته باشد، بیان کرد: با وجود فرسوده بودن خطوط ریلی در شرایط فعلی امکان تعویض آن وجود ندارد از این رو مسئولان امر باید کنترل های لازم در این زمینه به عمل آورند تا با بی تدبیری برخی دست اندرکاران عده ای از خانوارها داغدار نشوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
واگذاری شرکت رجا به سازمان نیمه دولتی بیمه تامین اجتماعی ایران از اول اشتباه بود
آخرین اخبار